Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.616 visninger
148 svar
39 synes godt om
5. februar 2022

AnoAno

Hej. 

Jeg tænkte jeg lige ville lave en februar tråd

jeg har testdag d15/2. 25 cyklus. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
AnoAno skriver:

Hej. 

Jeg har også testdag d. 15/2

Anmeld Citér

5. februar 2022

Montero

Hej, jeg har forventet mens omkring d17/2.

Jeg tror ikke at jeg har fået ÆL den her måned ÆL-tests var negative og jeg har ikke haft fertilt udflåd, så jeg ved ikke om jeg skal teste.

Anmeld Citér

6. februar 2022

Soulaima

Jeg har de sidste 8 mdr haft uregelmæssig mens så forventer den imellem d. 22 og 27. Dog tror jeg at jeg har ægløsning nu.. startede med ælsmerter i går, flere idag samt æggehvide agtig udflåd (sys det kan strækkes).. havde sex i går, men blev afbrudt pga børn..oveni er jeg så testet positiv for corona men heldigvis ik hårdt ramt så håber manden kan overtales til et skrald igen idag

Anmeld Citér

6. februar 2022

Charlotte135

AnoAno skriver:

Hej. 

Jeg er 4+3 imorgen, og har stadigvæk ikke fået min mens… men testede negativ her for nogle timer siden, med en klaturin.. så tror mine håb er ude.. selvom jeg har haft ømme bryster i 1uge nu, og har mogenkvalme 

Anmeld Citér

6. februar 2022

MR1991

Jeg er med. Jeg blev gravid i januar, men tabte det desværre, da jeg var 5+2. Så jeg håber, jeg enten er gravid i februar eller får menstruation. Da jeg blev gravid, havde vi prøvet i 10 mdr., så jeg er fandme træt af det

Anmeld Citér

6. februar 2022

Ønskernummer2

Er med her. Lige haft æl og har testdag omkring den 18/2

Anmeld Citér

7. februar 2022

UnknownMom

Jeg vil også gerne melde mig ind her. 
Har ÆL disse dage, sent - med testdag d. 20/2. 
Vi har forsøgt i nogle år og har først ved hjælp af gyn mv i denne cyklus fundet ud af min æl ligger på 18-19 dagen og ej på 13-14 dagen som vi har knaldet efter i alle disse år.

så nu knalder vi rent faktisk når der er æl 

Anmeld Citér

7. februar 2022

annee

Jeg er måske også med. Krydser fingre for, at få en blastocyst retur i morgen og så have testdag omkring d.17.

Det er første behandling i det private efter at være blevet afsluttet fra det offentlige. Jeg er ved at gå til af både spænding og progestoron-tilskud....

Tidligere har vi været åbne om, hvornår vi var i behandling. Denne her gang har vi ikke fortalt det til nogen. Det er virkelig nervepirrende, så jeg har brug for at kunne dele det med en flok fremmede

Anmeld Citér

7. februar 2022

ZRS

Profilbillede for ZRS

Har testdag den 9-10. Februar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.