Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
AnoAno skriver:

Hvor mange forsøg får man? Spørger fordi jeg intet ved om det. 

Og er virkelig ked af det på dine vegne.

Sender kæmpe til dig

Da jeg har en søn i forvejen, så får jeg det ikke gratis.. så 5 omgange har været omkostningsfuldt for mig og det psykisk hårdt efterhånden.. især når man får hormoner der efterligner en graviditet og slår ud på tests.. så man når altid glæde sig en smule alle andre får børn og kan mærke det er begyndt at gøre rigtig ondt på mig..

må få mit fokus på den ene teenager jeg har.. og så komme videre

Du får 6 forsøg via henvisning.. dvs du “kun” betaler donorsæd og medicin (hvilket også er det ultimativt dyreste) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2022

Nimmer

Er denne positiv? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2022

Ammelia

Nimmer skriver:

Er denne positiv? ��

Ja

Anmeld Citér

19. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Nimmer skriver:

Er denne positiv? ��

Ja det er den

Anmeld Citér

20. februar 2022

AnoAno

Ammelia skriver:

Da jeg har en søn i forvejen, så får jeg det ikke gratis.. så 5 omgange har været omkostningsfuldt for mig og det psykisk hårdt efterhånden.. især når man får hormoner der efterligner en graviditet og slår ud på tests.. så man når altid glæde sig en smule alle andre får børn og kan mærke det er begyndt at gøre rigtig ondt på mig..

må få mit fokus på den ene teenager jeg har.. og så komme videre

Du får 6 forsøg via henvisning.. dvs du “kun” betaler donorsæd og medicin (hvilket også er det ultimativt dyreste) 

Ej det gøre med ked at at læse. 

Jeg var inde og læse lidt omkring priser osv. Og waow det er jo mega dyrt!  Jeg håber alligevel at du får dit ønske opfyldt

jeg sender et kæmpe kramjeg forstår godt det tager på psyken. Jeg har heller ikke haft det nemt med at blive gravid og det har været meget lange 2,3 år for mig og op af bakke

Anmeld Citér

20. februar 2022

AnoAno

Nimmer skriver:

Er denne positiv? ��

Ja det vil jeg mene

hvor langt er du? 

Tillykke

Anmeld Citér

20. februar 2022

Ammelia

AnoAno skriver:

Jeg var inde og læse lidt omkring priser osv. Og waow det er jo mega dyrt!  Jeg håber alligevel at du får dit ønske opfyldt

jeg sender et kæmpe kramjeg forstår godt det tager på psyken. Jeg har heller ikke haft det nemt med at blive gravid og det har været meget lange 2,3 år for mig og op af bakke

Tak.. ja det temmelig omkosteligt.. og jeg er enlig forsørger ansat i staten.. bliver ikke just gyldent afregnet i staten og så har jeg en teenager.. han er dyr.. og så går han til mortorsport.. det dyrt.. en forstående konfirmation som jeg har glemt at spare op til jah.. og så psyken.. jeg kører en del selvhad da jeg fik en abort med min eks for 3 år siden.. det gjorde så ondt inden i mig  og siden har min menstruation været atypisk og jeg kan åbenbart ikke blive gravid.. frygter ardannelse efter OP.. som ikke er opdaget på de normale fertilitets undersøgelser

Anmeld Citér

20. februar 2022

Montero

AnoAno skriver:

2,3 er også virkelig langt tid.  Har I fået hjælp til det?

Anmeld Citér

20. februar 2022

Nimmer

AnoAno skriver:

Ja det vil jeg mene

hvor langt er du? 

Tillykke

Jeg er omkring 3+4 på det billede �� men har testet mere positiv siden, så vi tror heldigvis på det nu. 

Tusind tak ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.