Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2022

Anonym

Morpåudebane skriver:

Ved at stregen kom indenfor tid, bare meget utydelig, så er ikke så nervøs for om der er hcg i kroppen eller ej, er nok mere nervøs for om det er en bio,,, men det er jo risikoen ved at teste tidligt  

Har du fået foretaget en hcg måling? Jeg håber, at det kommer to streger på søndag, jeg synes din test kan gå begge veje ift skyggestreg, men krydser selvfølgelig fingre for dig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2022

Morpåudebane

Anonym skriver:

Har du fået foretaget en hcg måling? Jeg håber, at det kommer to streger på søndag, jeg synes din test kan gå begge veje ift skyggestreg, men krydser selvfølgelig fingre for dig!

Nej tænker ikke det er nødvendigt at bringe lægen ind over så jeg afventer (u)tålmodigt og ser hvad testen siger på søndag.

jeg er 110% sikker på at det kom en svag lyserød streg i morges, så det handler nok mere om det er en bio eller den holder ved

Anmeld Citér

7. januar 2022

Jolle88

Puha, i dag ramte jeg 3+4 og fy for den jeg synes allerede man kan mærke en masse. Jeg har formået at kaste op til aften, underlivet er i ravage og man er bare ved siden af sig selv. Jeg er helt lagt ned. Er det ikke meget tidligt at have så heftige symptomer?

Jeg tester stadig løs fordi jeg stadig ikke har forstået det. De to øverste er fra igår morges, og den nederste er fra i aften ved 22 tiden ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. januar 2022

Mnt

Har taget en almindelig og en digital ægløsningstest her til aften - der er vidst ingen tvivl

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jolle88 skriver:

Puha, i dag ramte jeg 3+4 og fy for den jeg synes allerede man kan mærke en masse. Jeg har formået at kaste op til aften, underlivet er i ravage og man er bare ved siden af sig selv. Jeg er helt lagt ned. Er det ikke meget tidligt at have så heftige symptomer?

Jeg tester stadig løs fordi jeg stadig ikke har forstået det. De to øverste er fra igår morges, og den nederste er fra i aften ved 22 tiden ��

Allerede også da jeg var 3+2 var der gang i den i min krop/underliv/nederst i maven og lænd, men alt det stoppet ca da jeg var  4+1.  Men har ikke kastet op eller haft kvalme. Det havde jeg heller ikke med de 2 andre graviditeter. 
og da jeg var 4+4 begyndte bryst spændinger og lidt ømme brystvorter. Og det fortsætter endnu, og kl er over midnat så nu jeg præcis 5+0 idag.

og i øvrigt så når jeg vågner vil jeg tag de sidste testes. Mine igår morges så sådan her ud.

Anmeld Citér

8. januar 2022

Morpåudebane

Jolle88 skriver:

Mit begyndte 3+1 i sidste graviditet,, havde on/off kvalme hele dagen, dagen efter kastede jeg op to gange, og 3+3 kastede jeg op igen og tog derfor en test, som så var positiv … det fortsatte så i 10 uger ��

så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld Citér

8. januar 2022

Jolle88

Morpåudebane skriver:

Mit begyndte 3+1 i sidste graviditet,, havde on/off kvalme hele dagen, dagen efter kastede jeg op to gange, og 3+3 kastede jeg op igen og tog derfor en test, som så var positiv … det fortsatte så i 10 uger ��

så det kan sagtens lade sig gøre

Tak - det er virkelig beroligende for mig! Det er ukendt land når det er første gang. Og selvom man kan læse sig til det meste på nettet så er det altid godt at få det at vide fra andre.

Anmeld Citér

8. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Jolle88 skriver:

Stort tillykke

jeg tror bare symptomerne rammer meget forskelligt, både i tidspunkt, styrke og varighed.

jeg testede positiv 3+6/4+0 og var helt i hopla - troede faktisk min mens var på vej, og tog kun min sidste test fordi jeg havde en fridag og ja, gtest i skabet er åbenbart værre end at have slik i skabet, så jeg var i chok da jeg alligevel synes at den skyggestreg var noget tydelig ifht hvad jeg før havde prøvet, og øjeblikkeligt indkøb af 4 forskellige tests måtte lige bekræfte for mig.

to dage efter gjorde mit underliv SÅ ondt, og jeg var overbevist om at noget var galt, det stod på i næsten 14 dage (vi købte en tidlig scanning 6+3 fordi jeg var sikker på den sad forkert - men en lille haletudse med hjerteblink lå bare der og hyggede sig), hvor min mave var så stor og oppustet at jeg havde svært ved at se hvordan jeg skulle skjule det - og blev så skiftet ud med ekstrem kvalme, svimmelhed, ubehag, dobbelt så store bryster osv. Nu er det hele heldigvis ved at stilne lidt af igen 11+5. 

Så - det var min historie, forskellig fra alle dem jeg kender - men heldigvis ikke så forskellig fra mange af dem jeg læser om herinde blandt andet. Vi er bare alle sammen forskellige - men resultatet er jeg sikker på, er al besværet værd

Anmeld Citér

8. januar 2022

AnoAno

Tillykke med alle de fine test

jeg har lige taget denne æl test. Ville i teste igen sener eller vente til imorgen? 

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoAno skriver:

Tillykke med alle de fine test

jeg har lige taget denne æl test. Ville i teste igen sener eller vente til imorgen? 

Vent til imorgen. Tror ikke den ændre sig mere i dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.