Jolle88 skriver:
Puha, i dag ramte jeg 3+4 og fy for den jeg synes allerede man kan mærke en masse. Jeg har formået at kaste op til aften, underlivet er i ravage og man er bare ved siden af sig selv. Jeg er helt lagt ned. Er det ikke meget tidligt at have så heftige symptomer?
Jeg tester stadig løs fordi jeg stadig ikke har forstået det. De to øverste er fra igår morges, og den nederste er fra i aften ved 22 tiden
Stort tillykke 

jeg tror bare symptomerne rammer meget forskelligt, både i tidspunkt, styrke og varighed.
jeg testede positiv 3+6/4+0 og var helt i hopla - troede faktisk min mens var på vej, og tog kun min sidste test fordi jeg havde en fridag og ja, gtest i skabet er åbenbart værre end at have slik i skabet, så jeg var i chok da jeg alligevel synes at den skyggestreg var noget tydelig ifht hvad jeg før havde prøvet, og øjeblikkeligt indkøb af 4 forskellige tests måtte lige bekræfte for mig.
to dage efter gjorde mit underliv SÅ ondt, og jeg var overbevist om at noget var galt, det stod på i næsten 14 dage (vi købte en tidlig scanning 6+3 fordi jeg var sikker på den sad forkert - men en lille haletudse med hjerteblink lå bare der og hyggede sig), hvor min mave var så stor og oppustet at jeg havde svært ved at se hvordan jeg skulle skjule det - og blev så skiftet ud med ekstrem kvalme, svimmelhed, ubehag, dobbelt så store bryster osv. Nu er det hele heldigvis ved at stilne lidt af igen 11+5.
Så - det var min historie, forskellig fra alle dem jeg kender - men heldigvis ikke så forskellig fra mange af dem jeg læser om herinde blandt andet. Vi er bare alle sammen forskellige - men resultatet er jeg sikker på, er al besværet værd 

Anmeld
Citér