Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2022

Anonym

Hab skriver:

Har stadig ikke fået mens endnu burde få det d.4 januar men negativ test. Kan det være at den er blevet uregelmæssige efter min sen abort d.30 oktober?? Burde jeg sørge læge?

Jeg tror sagtens at din cyklus kan være blevet påvirket lidt af din abort, så jeg ville nok give den en uges tid før jeg tog kontakt til lægen - kroppen skal jo lige finde tilbage, og det kan tage lidt tid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2022

Hab

Anonym skriver:

Jeg tror sagtens at din cyklus kan være blevet påvirket lidt af din abort, så jeg ville nok give den en uges tid før jeg tog kontakt til lægen - kroppen skal jo lige finde tilbage, og det kan tage lidt tid

Ja men fik min mens d. 8 december som varede i 6 dage men forstår bare ikke hvorfor den ikk er kommet nu. Da det er jo 2.cyklus.

Anmeld Citér

6. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Joisene skriver:

Jeg er 3+4 i dag. Er i fertilitetsbehandling og har testet ovitrelle ud. Se nogle fine tests jeg lavede i morges

Stort tillykke

Anmeld Citér

6. januar 2022

Joisene

Profilbillede for Joisene
Love Angel skriver:

Stort tillykke

Mange tak! Jeg kan slet ikke forstå det. Den var helt negativ i går (på middags-urin), så synes det er vildt at den er så tydelig her til morgen!  
jeg føler lidt at det ikke er “rigtigt”, fordi det er før den officielle testdag fra klinikken (på søndag) 

Anmeld Citér

6. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Joisene skriver:

Mange tak! Jeg kan slet ikke forstå det. Den var helt negativ i går (på middags-urin), så synes det er vildt at den er så tydelig her til morgen!  
jeg føler lidt at det ikke er “rigtigt”, fordi det er før den officielle testdag fra klinikken (på søndag) 

Hvor er det dejligt. 
ja det føles så uvirkeligt. Jeg tester stadig og jeg er endda 4+5 i dag.  
det er så fantastisk en følelse.

Anmeld Citér

7. januar 2022

Morpåudebane

Så er testmonsteret vågnet! Der kom en meget svag streg i morges  men kan ikke rigtige fange den på et billede…  så nu er det bare at håbe på at den er tydligere på søndag !!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Kan I se noget på den nederste test? Jeg er frygtelig utålmodig og ved godt alt det med bio og alt det der. Ikke desto mindre, så tester jeg altså bare. Den øverste er fra i går, den anden fra i dag hvor jeg er 3+2.. ☺️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2022

SassAs

Anonym skriver:

Kan I se noget på den nederste test? Jeg er frygtelig utålmodig og ved godt alt det med bio og alt det der. Ikke desto mindre, så tester jeg altså bare. Den øverste er fra i går, den anden fra i dag hvor jeg er 3+2.. ☺️

Jeg kan godt ane noget på den nederste

Anmeld Citér

7. januar 2022

Morpåudebane

Anonym skriver:

Jeg kan også godt se noget på den nederste  krydser fingre for at den udvikler sig, 

Har selv lavet en utydelig her 3+1, så håber PP en tydeligere på søndag

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Morpåudebane skriver:

Jeg kan også godt se noget på den nederste  krydser fingre for at den udvikler sig, 

Har selv lavet en utydelig her 3+1, så håber PP en tydeligere på søndag

Min i går 3+1 var også helt blank, så jeg krydser fingre for at der også er noget på din på søndag. Jeg må også hellere vente til søndag med at teste igen. Hvis jeg kan.. ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.