Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2022

Morpåudebane

Anonym skriver:

Min i går 3+1 var også helt blank, så jeg krydser fingre for at der også er noget på din på søndag. Jeg må også hellere vente til søndag med at teste igen. Hvis jeg kan.. ☺️

Hahah det er svært ja! Så krydser jeg fingre for at vi begge tester positiv på søndag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2022

HappyCamper

Morpåudebane skriver:

Hahah det er svært ja! Så krydser jeg fingre for at vi begge tester positiv på søndag

Nu fik jeg oprettet mig med et nyt brugernavn, så jeg ikke er så genkendelig, hvis der skulle være nogen herinde jeg kender. 

Jeg håber på en god opdatering på søndag.. :-)

Anmeld Citér

7. januar 2022

Morpåudebane

HappyCamper skriver:

Nu fik jeg oprettet mig med et nyt brugernavn, så jeg ikke er så genkendelig, hvis der skulle være nogen herinde jeg kender. 

Jeg håber på en god opdatering på søndag.. :-)

Håber jeg også  det murrer helt vildt idag! Så er lidt nervøs for at det ender med en menstruation i stedet

Anmeld Citér

7. januar 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Jeg hepper også på dig  Jeg kan ikke lade være med følge med selvom jeg selv har været heldig allerede .. jeg ser en svag skygge og krydser for den udvikler sig

Anmeld Citér

7. januar 2022

Morpåudebane

Ved godt man ikke må gemme en test, men se lige hvor fin den er blevet efter den er blevet tør  Uhhh det bliver svært at vente til søndag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Morpåudebane skriver:

Ved godt man ikke må gemme en test, men se lige hvor fin den er blevet efter den er blevet tør  Uhhh det bliver svært at vente til søndag 

Hvor er det altså spændende! 

Jeg følger også stadig med

glæder mig til en opdatering når du tester igen

Anmeld Citér

7. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja det må man ikke gøre. Det kun for din egen skyld, så du ikke håber for meget hvis nu det ikke passer. 
men håber du laver flotte streger på søndag

Anmeld Citér

7. januar 2022

Morpåudebane

Ja det må man ikke gøre. Det kun for din egen skyld, så du ikke håber for meget hvis nu det ikke passer. 
men håber du laver flotte streger på søndag

Ved at stregen kom indenfor tid, bare meget utydelig, så er ikke så nervøs for om der er hcg i kroppen eller ej, er nok mere nervøs for om det er en bio,,, men det er jo risikoen ved at teste tidligt  

Anmeld Citér

7. januar 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Ved at stregen kom indenfor tid, bare meget utydelig, så er ikke så nervøs for om der er hcg i kroppen eller ej, er nok mere nervøs for om det er en bio,,, men det er jo risikoen ved at teste tidligt  

Hvor er det bare spændende. Jeg krydser for at det er din tur nu

Anmeld Citér

7. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Nårh okay. Men Jamen det jo så god start at der er HCG i kroppen. Og forhåbenligt at det ikke er en bio og at den bliver siddende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.