Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Årh okay. Jeg krydser for dig. At du snart stå med positiv test. updater gerne når du tester.
Årh okay. Jeg krydser for dig. At du snart stå med positiv test. updater gerne når du tester.
Skal nok opdatere fredag, søndag, tirsdag OG torsdag i næste uge
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad siger i til denne her?
Anonym skriver: Hvad siger i til denne her?
Kan ane em streg, men svært at vurdere . Hvor langt er du henne ?
Morpåudebane skriver: Kan ane em streg, men svært at vurdere . Hvor langt er du henne ?
Aner det ik
Anonym skriver: Aner det ik
Spændende prøve igen på fredag, så burde den være mere tydelig hvis der er gevinst
Morpåudebane skriver: Skal nok opdatere fredag, søndag, tirsdag OG torsdag i næste uge
Det lyder godt
Jeg kan også Ane en streg. Hvor langt er du henne? Og er enig med morpåudebane, test igen på fredag så burdte den blive tydeligere hvis du er gravid.
Har stadig ikke fået mens endnu burde få det d.4 januar men negativ test. Kan det være at den er blevet uregelmæssige efter min sen abort d.30 oktober?? Burde jeg sørge læge?
Jeg er 3+4 i dag. Er i fertilitetsbehandling og har testet ovitrelle ud. Se nogle fine tests jeg lavede i morges
Joisene skriver: Jeg er 3+4 i dag. Er i fertilitetsbehandling og har testet ovitrelle ud. Se nogle fine tests jeg lavede i morges
De er meget meget fine Stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128