Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Hvad nr cyklus er det her?

11 cyklus ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

11 cyklus ! 

Årh ja så kan jeg godt forstå. Men siger man ikke at det først når man har prøvet i 1 år? 
og kan ikke huske om jeg spurgt om det. Men hvor gamle er i?

Anmeld Citér

5. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Årh ja så kan jeg godt forstå. Men siger man ikke at det først når man har prøvet i 1 år? 
og kan ikke huske om jeg spurgt om det. Men hvor gamle er i?

Vi kommer med stor sandsynlighed ikke til at bede om hjælp, da vi allerede har to børn. Og det bunder med stor sandsynlighed ud i mine to keglesnit, som har gjort det svært for en graviditet at sætte sig fast. 

men tanken om at ramme 12. cyklus og dermed ét års forsøg på at få 3. og sidste barn, det kan jeg slet ikke overskue… begge mine er lavet i første forsøg nemlig. 

vi er hhv 32 og 33 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Vi kommer med stor sandsynlighed ikke til at bede om hjælp, da vi allerede har to børn. Og det bunder med stor sandsynlighed ud i mine to keglesnit, som har gjort det svært for en graviditet at sætte sig fast. 

men tanken om at ramme 12. cyklus og dermed ét års forsøg på at få 3. og sidste barn, det kan jeg slet ikke overskue… begge mine er lavet i første forsøg nemlig. 

vi er hhv 32 og 33 

Men i har mulighed for at bede om hjælp, hvis der ikke sker noget om nogle måneder. 
Men det da godt gået at de bliv lavet med det samme. 
men så håber jeg du tester positiv på fredag.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Men i har mulighed for at bede om hjælp, hvis der ikke sker noget om nogle måneder. 
Men det da godt gået at de bliv lavet med det samme. 
men så håber jeg du tester positiv på fredag.

Ja og tror også sagtens vi vil kunne blive henvist nu, pga min historik med keglesnit, men nu må vi se, kan ikke overskue tanken om at skulle tilknyttes en klinik 

jaaaa krydser fingre for at jeg kan fremtrylle to streger i weekenden

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja og tror også sagtens vi vil kunne blive henvist nu, pga min historik med keglesnit, men nu må vi se, kan ikke overskue tanken om at skulle tilknyttes en klinik 

Undskyld men hedder det ikke kejsersnit? Og fik du det i en af dine graviditeter, eller i dem begge? Og sorry alt de spørgsmål. Jeg har ikke fået kejsersnit. Men troede ikke det havde en betydning for at kunne blive gravid efterfølgende.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Undskyld men hedder det ikke kejsersnit? Og fik du det i en af dine graviditeter, eller i dem begge? Og sorry alt de spørgsmål. Jeg har ikke fået kejsersnit. Men troede ikke det havde en betydning for at kunne blive gravid efterfølgende.

Nej keglesnit iforbindelse med celleforandringer. Jeg har haft celleforandringer to gange hvor de måtte fjerne noget af min livmoderhals, dette kan åbenbart medfører at det kan være svært for ægget at sætte sig fast. Gik til en masse samtaler på Hvidovre omkring det efter det store snit. 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

I enheden for gentagne graviditetstab hjælper de ikke når man har 2 børn i forvejen desværre  
Men hjælp ift. insemination kan man vidst godt få via henvisning fra egen læge til privaten

Håber at du får de perfekte fine streger i weekenden

Anmeld Citér

5. januar 2022

Morpåudebane

Reign skriver:

I enheden for gentagne graviditetstab hjælper de ikke når man har 2 børn i forvejen desværre  
Men hjælp ift. insemination kan man vidst godt få via henvisning fra egen læge til privaten

Håber at du får de perfekte fine streger i weekenden

Tak  jeg håber at vi slipper for at skulle tage den beslutning 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Nej keglesnit iforbindelse med celleforandringer. Jeg har haft celleforandringer to gange hvor de måtte fjerne noget af min livmoderhals, dette kan åbenbart medfører at det kan være svært for ægget at sætte sig fast. Gik til en masse samtaler på Hvidovre omkring det efter det store snit. 

Årh okay. 
Jeg krydser for dig. At du snart stå med positiv test. 
updater gerne når du tester.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.