Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Morpåudebane skriver:

Jeg tør ikke rigtig tro på det… men tester fredag morgen hvis mens ikke er kommet

Jeg kryder for dig synes det godt kunne lyde som implamtationsblødning når der ikke har været mere

Og ja jeg er egentlig meget imponeret over den test under de forhold, to dage før testdag, og at det ikke engang er en tidlig test 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Åh har lige taget en æl test her til aften som er positiv. Damn det gik meget hurtigere end jeg havde regnet med den her cyklus, så vi har slet ikke nået at sexe og manden sover  Får helt stress af vi kun når det dagen efter positiv æl test så. Den var negativ i morges. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Montero

Sommersol2021 skriver:

Åh har lige taget en æl test her til aften som er positiv. Damn det gik meget hurtigere end jeg havde regnet med den her cyklus, så vi har slet ikke nået at sexe og manden sover  Får helt stress af vi kun når det dagen efter positiv æl test så. Den var negativ i morges. 

I skal bare i gang nu, ÆL sker efter 12-36 timer efter positivt ÆL test, så I kan stadig nå det!

Anmeld Citér

15. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Montero skriver:

I skal bare i gang nu, ÆL sker efter 12-36 timer efter positivt ÆL test, så I kan stadig nå det!

Ja, i gang i eftermiddag med os, så har vi vel stadig en chance

Anmeld Citér

15. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Du har så ret,, ingen mens endnu, ingen små blødning heller .. men voldsom kvalme igår aftes og nu … men prøver at vente med at teste til fredag medmindre mens kommer 

Ih hvor spændende.  Husk at opdater på fredag.

Anmeld Citér

15. december 2021

Babycrew

Idag er faktisk testdag, men jeg er hamrende stædig og nægter at teste før jeg er gået et par dage over tid. Er simpelthen blevet skuffet for mange gange da vi lavede nr 1.

Det er 5. forsøg nu og burde få min menstruation idag, men har ikke set skyggen af den endnu. Så den kommer sikkert morgen.

Hvis ikke den kommer, så tænker jeg at teste fredag eller lørdag.
Men hold da op en lille boble man kan rende rundt i, når man ikke ved hvorvidt man er købt eller solgt. Uvished er seriøst noget af det værste jeg ved.

Anmeld Citér

16. december 2021

Morpåudebane

Nårh min mens er så småt begyndt her til morgen 3+5, så jeg smuttet over i januar gruppen og håber at 2022 starter ud med en positiv test

Anmeld Citér

16. december 2021

Maricella

Morpåudebane skriver:

Nårh min mens er så småt begyndt her til morgen 3+5, så jeg smuttet over i januar gruppen og håber at 2022 starter ud med en positiv test

Øvøvøv! Havde sådan håbet ❤ 

Anmeld Citér

16. december 2021

Maricella

Så ramte jeg rent faktisk testdag og sikke fin en test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. december 2021

Ønskebarn nr 2

Maricella skriver:

Så ramte jeg rent faktisk testdag og sikke fin en test

Stort tillykke!! 

Jeg venter selv på testdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.