Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Har så ondt i maven af nervøsitet for en negativ test i morgen

håber så inderligt at den er der

Håber for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2021

Morpåudebane

100% negativ! Og ja 3+2 er tidligt, selv med en tidlig test, men åhhhh hvor havde jeg håbet at der bare var antydningen af en streg ! Må prøve at slå koldt vand i blodet og se om der skulle være udvikling på tirsdag

Anmeld Citér

12. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

100% negativ! Og ja 3+2 er tidligt, selv med en tidlig test, men åhhhh hvor havde jeg håbet at der bare var antydningen af en streg ! Må prøve at slå koldt vand i blodet og se om der skulle være udvikling på tirsdag

Op med modet! Jeg testede negativt 3+2 med tidlig test, men tydeligt positivt 3+4 om aftenen på almindelig test. Krydser for dig!

Anmeld Citér

12. december 2021

Morpåudebane

SKXXX skriver:

Op med modet! Jeg testede negativt 3+2 med tidlig test, men tydeligt positivt 3+4 om aftenen på almindelig test. Krydser for dig!

Åhhh tak  det hjælper lidt på det hele,, tror virkelig bare jeg har mistet modet efter så mange måneders “nederlag” ved jo at jeg kan blive gravid, for har to skønne børn, men optimismen er godt nok langt væk her 10 mdr efter vi gik igang

Anmeld Citér

12. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Åhhh tak  det hjælper lidt på det hele,, tror virkelig bare jeg har mistet modet efter så mange måneders “nederlag” ved jo at jeg kan blive gravid, for har to skønne børn, men optimismen er godt nok langt væk her 10 mdr efter vi gik igang

Håber du tester positiv om få dage.

må man spørger hvor gamle i er?

Anmeld Citér

12. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Håber du tester positiv om få dage.

må man spørger hvor gamle i er?

Tak! Håber du har ret.

Jeg er 32 og min mand er 33, så syntes jo ikke vi er vildt gamle.

Anmeld Citér

12. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Tak! Håber du har ret.

Jeg er 32 og min mand er 33, så syntes jo ikke vi er vildt gamle.

Det er i heller ikke. Jeg er 33 og min mand 32 jeg spurgte fordi jeg selv kan blive lidt bekymret nogle gange. Vi er i gang med 4 cyklus og jeg skal fra imorgen teste for æl. Efter min menses kom her efter 3 cyklus, er jeg begyndt for alvor og tænke lidt bekymrings tanker. Jeg ved godt det er alt for tidlig at bekymre sig på cyklus 4. Men jeg kan ikke lad være. Det er ikke hele tiden. Men bekymring kommer af og til.

Anmeld Citér

12. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Det er i heller ikke. Jeg er 33 og min mand 32 jeg spurgte fordi jeg selv kan blive lidt bekymret nogle gange. Vi er i gang med 4 cyklus og jeg skal fra imorgen teste for æl. Efter min menses kom her efter 3 cyklus, er jeg begyndt for alvor og tænke lidt bekymrings tanker. Jeg ved godt det er alt for tidlig at bekymre sig på cyklus 4. Men jeg kan ikke lad være. Det er ikke hele tiden. Men bekymring kommer af og til.

forstår godt du bekymre dig, specielt fordi at man jo ikke kan se om det skulle være noget galt… har i børn i forvejen eller er det, det første ? 

jeg prøvede at fortælle mig selv at par på +30 bruger i gennemsnit omkring 12 mdr på at blive gravide , men her i 10. Cyklus er det ikke rigtig mere positivitet tilbage … 

Anmeld Citér

12. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

forstår godt du bekymre dig, specielt fordi at man jo ikke kan se om det skulle være noget galt… har i børn i forvejen eller er det, det første ? 

jeg prøvede at fortælle mig selv at par på +30 bruger i gennemsnit omkring 12 mdr på at blive gravide , men her i 10. Cyklus er det ikke rigtig mere positivitet tilbage … 

Vi har 2 dejlig piger. Vi forsøger at lave nr 3 og sidste barn. 
har i børn eller er det den første? 
og helt normalt at du mister modet efter 10 måneder. Men det skal nok komme.

Anmeld Citér

12. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Vi har 2 dejlig piger. Vi forsøger at lave nr 3 og sidste barn. 
har i børn eller er det den første? 
og helt normalt at du mister modet efter 10 måneder. Men det skal nok komme.

Vi har også to børn, som vel og mærket er lavet i fleste hug,,, det er bare 7 og 4 år siden.. men ja man må vel bare prøve at være positiv. Hvis der ikke sker noget inden foråret 2022 så tager vi nok fat i vores læge for at blive tjekket.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.