Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Vi har også to børn, som vel og mærket er lavet i fleste hug,,, det er bare 7 og 4 år siden.. men ja man må vel bare prøve at være positiv. Hvis der ikke sker noget inden foråret 2022 så tager vi nok fat i vores læge for at blive tjekket.. 

Okay. Vi har en på 7 år og en på 3 år. 
og okay, håber så at i få 2 streger ingen da.  
men ja man skal holde sig positiv. Selvom vi kun er på cyklus 4 så siger jeg nogle gange til mig selv, at der jo ikke gået så lang tid hold dig nu positiv. Nogle gange kan jeg godt holde det på afstand og nogle gange kan jeg ikke. Men må se hvad der sker. Lad os håbe vi begge stå med positiv test snart. 
bruger du æl test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Okay. Vi har en på 7 år og en på 3 år. 
og okay, håber så at i få 2 streger ingen da.  
men ja man skal holde sig positiv. Selvom vi kun er på cyklus 4 så siger jeg nogle gange til mig selv, at der jo ikke gået så lang tid hold dig nu positiv. Nogle gange kan jeg godt holde det på afstand og nogle gange kan jeg ikke. Men må se hvad der sker. Lad os håbe vi begge stå med positiv test snart. 
bruger du æl test?

Forstår præcis hvad du mener. Og ja hpber snart vi kan få de to flotte streger

nej jeg har ret tydelige signaler ved ÆL og så har vi generelt sex 2-3 dage i ugen, så ligegyldig hvor æl ligger burde vi ramme den. Men hvis de to streger ikke kommer inden 4+0 på fredag, så prøver vi med ÆL test i næste cyklus 

Anmeld Citér

12. december 2021

Morpåudebane

Lige kommet blodig udflåd, så mit håb er mere eller mindre ikke eksisterende

Anmeld Citér

13. december 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Morpåudebane skriver:

Lige kommet blodig udflåd, så mit håb er mere eller mindre ikke eksisterende

Øv er der kommet mere siden eller har du haft testet?

Anmeld Citér

13. december 2021

Morpåudebane

Maricella skriver:

Øv er der kommet mere siden eller har du haft testet?

Har ikke testet men har haft lidt lyserødt her til eftermiddag.. er kun 3+3 så syntes jo det er lige tidligt hvis mens kommer nu, men har mentalt overbevist mig selv om at løbet er kørt. Kan slet ikke klare tanken om endnu en cyklus! 11 CYKLUS

Anmeld Citér

13. december 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Har ikke testet men har haft lidt lyserødt her til eftermiddag.. er kun 3+3 så syntes jo det er lige tidligt hvis mens kommer nu, men har mentalt overbevist mig selv om at løbet er kørt. Kan slet ikke klare tanken om endnu en cyklus! 11 CYKLUS

Hvis det er nogen som helst trøst, så var 11. Cyklus min lykkecyklus

Hepper på dig

Anmeld Citér

13. december 2021

Morpåudebane

Sessi skriver:

Hvis det er nogen som helst trøst, så var 11. Cyklus min lykkecyklus

Hepper på dig

Tak  håber jeg

Anmeld Citér

13. december 2021

Babycrew

Har testdag i overmorgen. Men tænker jeg venter til tidligst fredag.

Det er 5. forsøg på at lave en lillebror eller lillesøster og vores datter tog 11 måneder at lave..

Anmeld Citér

13. december 2021

Question

M4U skriver:

Kender det

vi har prøvet nærmest to år. Jeg har haft to sa”er som min… den ene var i August hvor jeg var i uge 8… 

Det er jeg virkelig ked af at høre. Hvornår har du testdag næste gang? 
Krydser fingre for at det er din tur nu

Anmeld Citér

13. december 2021

MR1991

Morpåudebane skriver:

Åhhh tak  det hjælper lidt på det hele,, tror virkelig bare jeg har mistet modet efter så mange måneders “nederlag” ved jo at jeg kan blive gravid, for har to skønne børn, men optimismen er godt nok langt væk her 10 mdr efter vi gik igang

Det er både dejligt og træls at læse. Jeg er selv i gang med 9 cyklus med forhåbning om barn nr 2, min første er lavet i første forsøg. Men samtidig synes jeg også, det er træls for dig. Men dejligt fordi jeg ikke er den eneste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.