Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Maricella skriver:

Så ramte jeg rent faktisk testdag og sikke fin en test

Tillykke!!! Så flot positiv.

Jeg har testdag for 2. gang i december d. 29. Kom så 2021, vi kan nå det endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Skrydstrup

Gæt hvem der var så dum at tage en test 3+3… yep thats me  og den var negativ! på babyplans tidlig teste.

Nå men jeg har brug for at holde humøret højt så, er der nogen af jer skønne kvinder, der har testet på babyplan tidlig teste omkring der, og først testet positiv nogle dage senere

har for første gang siden vi begyndte for 7 måneder siden fået kvalme som kommer i bølger, og især om aftenen.. dog også i morges fik jeg kvalme i 10 minutter.

Anmeld Citér

16. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Maricella skriver:

Så ramte jeg rent faktisk testdag og sikke fin en test

Stort tillykke med de fine streger

Anmeld Citér

16. december 2021

Trinewind

Skrydstrup skriver:

Gæt hvem der var så dum at tage en test 3+3… yep thats me  og den var negativ! på babyplans tidlig teste.

Nå men jeg har brug for at holde humøret højt så, er der nogen af jer skønne kvinder, der har testet på babyplan tidlig teste omkring der, og først testet positiv nogle dage senere

har for første gang siden vi begyndte for 7 måneder siden fået kvalme som kommer i bølger, og især om aftenen.. dog også i morges fik jeg kvalme i 10 minutter.

Jeg testede med babyplans tidligere og fik også en negativ test. Testede først svagt positiv 4+0 og 4+2 havde jeg en helt positiv test. 
jeg er i dag 5+3 og tester stadig bragende positiv! Så der er stadig håb!

Anmeld Citér

16. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Tillykke!!! Så flot positiv.

Jeg har testdag for 2. gang i december d. 29. Kom så 2021, vi kan nå det endnu

Jeg har godt nok testdag D.2 januar ifølge min app. Men ifølge min æl test så den nok positiv i dag. Så jeg når at teste D. 31  

lad os håbe vi står med flotte positiv teste.

Anmeld Citér

16. december 2021

Skrydstrup

Trinewind skriver:

Jeg testede med babyplans tidligere og fik også en negativ test. Testede først svagt positiv 4+0 og 4+2 havde jeg en helt positiv test. 
jeg er i dag 5+3 og tester stadig bragende positiv! Så der er stadig håb!

Tak for den! Det hjælper mig meget til at holde modet oppe. Én ting er helt sikkert og det er jeg har det betydeligt anerledes end jeg plejer, og det tager jeg som et godt tegn!  

Stort tillykke med din graviditet

Anmeld Citér

17. december 2021

Babycrew

Nå trods 3 dage over tid, så er testen bragende negativ. Så må jeg jo blot vente på at kunne prøve igen.

Anmeld Citér

17. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Babycrew skriver:

Nå trods 3 dage over tid, så er testen bragende negativ. Så må jeg jo blot vente på at kunne prøve igen.

Øv hvor træls. Og ja der er desværre ikke andet for end at vente på menses kommer, så du hurtig derefter starter nyt cyklus op. 
hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

18. december 2021

SJB

Profilbillede for SJB

Billede 1: 4+4 d. 16/12 efter at have holdt mig 2 timer

Billede 2: 4+5 d. 17/12 morgenurin

Billede 3: 4+6 d. 18/12 efter at have holdt mig to timer (lidt bekymret over den er svagere end igår morges, men måske pga. det ikke var morgenurin? Har ingen blødning eller noget haft)

Er lidt nervøs for GUL - uden nogen grund egentlig, så kan mærke jeg er ved at blive et lille testmonster Men prøver at slappe af og bare nyde det! Tillykke til jer andre der også har fået positiv test Håber I andre lykkedes snart 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. december 2021

MJL88

Jckh skriver:

Billede 1: 4+4 d. 16/12 efter at have holdt mig 2 timer

Billede 2: 4+5 d. 17/12 morgenurin

Billede 3: 4+6 d. 18/12 efter at have holdt mig to timer (lidt bekymret over den er svagere end igår morges, men måske pga. det ikke var morgenurin? Har ingen blødning eller noget haft)

Er lidt nervøs for GUL - uden nogen grund egentlig, så kan mærke jeg er ved at blive et lille testmonster Men prøver at slappe af og bare nyde det! Tillykke til jer andre der også har fået positiv test Håber I andre lykkedes snart 

Når det ikke er samme tidspunkt så tidligt, så skal du ikke tænke for meget over det. Men forstår godt du er bekymret, ville jeg også være! Men din urin kan jo være meget mindre koncentreret og derfor en mere utydelig test. 
Prøv igen imorgen eller senere hvor du har holdt dig lidt længere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.