Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Morpåudebane skriver:

Har ikke testet men har haft lidt lyserødt her til eftermiddag.. er kun 3+3 så syntes jo det er lige tidligt hvis mens kommer nu, men har mentalt overbevist mig selv om at løbet er kørt. Kan slet ikke klare tanken om endnu en cyklus! 11 CYKLUS

Ej det forstår jeg virkelig godt! Pyha. Måske det kan være sen implantation med blødning? Det passer jo med 9 dage efter ægløsning? Eller måske har din ægløsning ligget lidt senere end du tror?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Lige kommet blodig udflåd, så mit håb er mere eller mindre ikke eksisterende

Mist ikke håbet før du virkelig begynder at bløde. Og hvis din menses kommer, så selvom det er svært så op på hesten igen.

Anmeld Citér

14. december 2021

Maricella

To dage til testdag undlod en vildt stærk impuls til at teste her til morgen. Men nøj jeg er utålmodig. Synes mine bryster er usædvanlig ømme sammenlignet med normalt på dette tidspunkt i cyklus. Men ellers har jeg ingen tegn. Normalt har jeg altid kvalme i slutningen af en cyklus. Håber virkelig på en tidlig julegave

Anmeld Citér

14. december 2021

Morpåudebane

Maricella skriver:

Ej det forstår jeg virkelig godt! Pyha. Måske det kan være sen implantation med blødning? Det passer jo med 9 dage efter ægløsning? Eller måske har din ægløsning ligget lidt senere end du tror?

Det er muligt, svært at sige, da jeg ikke tester for ÆL, jeg har været voldsomt plaget af aften kvalme igår og idag, pg flere gange været tæt på at kaste op… prøver at trække den med at teste til på fredag hvor jeg er 4+0

Anmeld Citér

14. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Mist ikke håbet før du virkelig begynder at bløde. Og hvis din menses kommer, så selvom det er svært så op på hesten igen.

Du har så ret,, ingen mens endnu, ingen små blødning heller .. men voldsom kvalme igår aftes og nu … men prøver at vente med at teste til fredag medmindre mens kommer 

Anmeld Citér

14. december 2021

Morpåudebane

Maricella skriver:

To dage til testdag undlod en vildt stærk impuls til at teste her til morgen. Men nøj jeg er utålmodig. Synes mine bryster er usædvanlig ømme sammenlignet med normalt på dette tidspunkt i cyklus. Men ellers har jeg ingen tegn. Normalt har jeg altid kvalme i slutningen af en cyklus. Håber virkelig på en tidlig julegave

Krydser fingre!!! Hvornår testet du ?

Anmeld Citér

14. december 2021

Maricella

Krydser fingre!!! Hvornår testet du ?

Jeg fik faktisk meget intens kvalme til eftermiddag lige pludselig, fuldstændig som i mine andre graviditeter. Havde den der følelse af "nu er den der" og så testede jeg trods jeg lige havde tisset en halv time tidligere og drukket næsten en liter vand den sidste time op til. Den var svag, men den var der! Og den var synlig i løbet af 1,5 minut. Og jeg forventer først mens på torsdag så nu bliver jeg jo nød til lige at se om den er mere tydelig i morgen er lidt nervøs for en bio

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. december 2021

Maricella

Morpåudebane skriver:

Det er muligt, svært at sige, da jeg ikke tester for ÆL, jeg har været voldsomt plaget af aften kvalme igår og idag, pg flere gange været tæt på at kaste op… prøver at trække den med at teste til på fredag hvor jeg er 4+0

Altså jeg synes det lyder lovende !

Anmeld Citér

14. december 2021

Morpåudebane

Maricella skriver:

Jeg fik faktisk meget intens kvalme til eftermiddag lige pludselig, fuldstændig som i mine andre graviditeter. Havde den der følelse af "nu er den der" og så testede jeg trods jeg lige havde tisset en halv time tidligere og drukket næsten en liter vand den sidste time op til. Den var svag, men den var der! Og den var synlig i løbet af 1,5 minut. Og jeg forventer først mens på torsdag så nu bliver jeg jo nød til lige at se om den er mere tydelig i morgen er lidt nervøs for en bio

Eeej den er SÅ flot!

Anmeld Citér

14. december 2021

Morpåudebane

Maricella skriver:

Altså jeg synes det lyder lovende !

Jeg tør ikke rigtig tro på det… men tester fredag morgen hvis mens ikke er kommet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.