Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2021

Trinze

Sommersol2021 skriver:

Krydser fingre for dig!! 

Jeg har haft 2 aborter siden februar, så vi kan ikke få noget hjælp endnu. Vente vente 

Tak, vi får heller ikke hjælp før om 6 mdr. trods vi er 35. Men de har givet lov til vi kan få prostegeron som tilskud. Så vi håber og satser på det er det der gør forskellen. 

Håber det bedste for jer! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Trinze skriver:

Tak, vi får heller ikke hjælp før om 6 mdr. trods vi er 35. Men de har givet lov til vi kan få prostegeron som tilskud. Så vi håber og satser på det er det der gør forskellen. 

Håber det bedste for jer! 

Troede faktisk man fik udredning efter 3. gang. Men ja, vi håber også det går godt næste gang vi får en positiv test, og ellers må jeg bede om prostegeron også. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Hab

Har hørt at når man tænker at blive gravid hver gang man har samleje så kan man ikk blive gravid. Man skal dermod være ligeglad og slet ikk tænke på graviditet mens man har sex. Hva mener i?

Anmeld Citér

22. december 2021

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Har hørt at når man tænker at blive gravid hver gang man har samleje så kan man ikk blive gravid. Man skal dermod være ligeglad og slet ikk tænke på graviditet mens man har sex. Hva mener i?

Jeg tænkte på at blive gravid, og blev det. Vi havde kun sex 1 gang den periode, og jeg lå 20 minutter bagefter med benene oppe og tænkte baby baby baby baby. 2 uger senere havde jeg en positiv g-test og 9 måneder efter en baby. 

Men, hvis man får stresset sig selv, så sker det ikke. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Sommersol2021

Hab skriver:

Det er simpelthen sejlivet ammestuesnak der skal stoppe, for det passer ikke. Du bliver ikke mindre gravid af at tænkte på det. 

Bare tag alle de positive tests du ser på baby. Jeg er ret sikker på mange brugere herinde tænker ret meget på baby 

Det er bare en ekstra bekymring ikke at måtte tænke på det og et dårligt (sikkert velment) råd fra folk der ikke ved bedre. 

Anmeld Citér

22. december 2021

SJB

Profilbillede for SJB
Jckh skriver:

Har taget en her til morgen og den er heldigvis tydeligere end den igår Er i tvivl om den er ligeså tydelig som den torsdag morgen Men tænker det er positivt så længe stregen stadig er der

Meget positiv test i morges. Desværre har jeg haft temmelig store smerter her til aften, og brunt udflåd. Har talt med vagtlægen som siger jeg skal kontakte egen læge i morgen, da det tyder på abort eller graviditet udenfor livmoderen. Jeg har kun en velfungerende æggestok, så håber bare at den ikke har taget skade og jeg kan blive gravid i fremtiden.

krydser alt hvad jeg kan for jer andre!

Anmeld Citér

22. december 2021

Sommersol2021

Jckh skriver:

Meget positiv test i morges. Desværre har jeg haft temmelig store smerter her til aften, og brunt udflåd. Har talt med vagtlægen som siger jeg skal kontakte egen læge i morgen, da det tyder på abort eller graviditet udenfor livmoderen. Jeg har kun en velfungerende æggestok, så håber bare at den ikke har taget skade og jeg kan blive gravid i fremtiden.

krydser alt hvad jeg kan for jer andre!

Krydser for spiren holder ved alligevel 

Anmeld Citér

22. december 2021

H. Salling

Profilbillede for H. Salling

Jeg har officiel testdag d. 1/1 - men hopper på december-tråden, da jeg med sikkerhed har testet længe inden da

Vi er igennem vores første IUI, efter to mislykkede forsøg med clomid-stimulation.

Jeg tør ikke tro eller håbe på, at vi har heldet med os, da succesraten på IUI er så lav. 

Kh Helena

Anmeld Citér

23. december 2021

Ønskebarn nr 2

Testmonsteret kom farende her til morgen, ser i det samme som jeg??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. december 2021

Ønskebarn nr 2

Tog en tidlig test også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.