Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2021

SJB

Profilbillede for SJB
MJL88 skriver:

Når det ikke er samme tidspunkt så tidligt, så skal du ikke tænke for meget over det. Men forstår godt du er bekymret, ville jeg også være! Men din urin kan jo være meget mindre koncentreret og derfor en mere utydelig test. 
Prøv igen imorgen eller senere hvor du har holdt dig lidt længere

Har taget en her til morgen og den er heldigvis tydeligere end den igår Er i tvivl om den er ligeså tydelig som den torsdag morgen Men tænker det er positivt så længe stregen stadig er der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2021

MJL88

Jckh skriver:

Har taget en her til morgen og den er heldigvis tydeligere end den igår Er i tvivl om den er ligeså tydelig som den torsdag morgen Men tænker det er positivt så længe stregen stadig er der

Den ser i hvert fald super fin ud, stort tillykke

Anmeld Citér

19. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jckh skriver:

Ja i hvert fald ser den flot positiv ud. Stort tillykke med graviditet. Nyd det

Anmeld Citér

21. december 2021

Montero

Hvordan går det? Er der nogen tilbage i december?  Jeg er forbi ægløsningen og forventer (ikke) mens den 31. december 

Anmeld Citér

21. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Montero skriver:

Hvordan går det? Er der nogen tilbage i december?  Jeg er forbi ægløsningen og forventer (ikke) mens den 31. december 

Jeg er her stadig med testdag 30. december

Anmeld Citér

21. december 2021

Sommersol2021

Sommersol2021 skriver:

Jeg er her stadig med testdag 30. december

Næ 29. december er det sørme, huskede forkert

Anmeld Citér

21. december 2021

Trinze

Efter 4 aborter fra februar til nu, har jeg nu testet positiv for 5 gang. Denne gang er lidt anderledes. Har fået D vitamin tilskud og prostegeron stikpiller og følges af fertilitetsklinikken. Hcg 170 4+0 i går. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. december 2021

Trinze

Jckh skriver:

Hvad med at kontakte lægen og få taget hcg blodprøve  Håber det bedste for dig! 

Anmeld Citér

21. december 2021

Sommersol2021

Trinze skriver:

Efter 4 aborter fra februar til nu, har jeg nu testet positiv for 5 gang. Denne gang er lidt anderledes. Har fået D vitamin tilskud og prostegeron stikpiller og følges af fertilitetsklinikken. Hcg 170 4+0 i går. 

Krydser fingre for dig!! 

Jeg har haft 2 aborter siden februar, så vi kan ikke få noget hjælp endnu. Vente vente 

Anmeld Citér

21. december 2021

Ønskebarn nr 2

Montero skriver:

Er her endnu Jeg tester første gang 24. December, og krydser big time fingre. Det er 14 dage efter æl. (15 dage efter positiv æl test) Men min cyklus er 34 dage så venter først menstruation omkring den 30. Og jeg aner faktisk ikke om det overhovedet kan lade sig gøre at teste positiv inden mens dag. 

Men nu prøver jeg at være positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.