Nu handler det pludseligt om mink... Men for ikke så længe siden så jeg nogle billeder af nogle gris og ko med sår fra burerne og med alt mulige andre ting og sår... Jeg kan godt forstå, at der skal være lidt mere kontrol, men jeg synes, at der nogle gange media fortæller så nogle ting på en meget dramatisk måde for at få mere salg i dere aviser. Jeg tror ikke, at alle minkavler behandler minkene på samme måde, ligesom jeg hellere ikke tror, at alle landmand behandler deres gris og kreature på en dårlig måde. Men self. skal der være lidt kontrol.
Men jeg ville sige en ting. Man må ALDRIG ALDRIG ALDRIG bruge det som en undskylding til at åbne burene og lade minkene løbe væk i den danske natur. Det er noget rigtigt dårligt. De der mennesker som laver så noget og helt sikker følger sig som nogle stor dyr Helt er bare nogle idioter (undskyld jeg siger det på den måde) Mink hører ikke til den danske natur og balancen i økosystemet bliver helt ødelagt. De er meget svært at fange igen og det kan være en katastrof, hvis der bliver for mange mink ude i den danske og europeiske natur. Jeg bliver galt hver gang jeg hører, at de har gjord det igen!
Anmeld