Jeg er selv stor modstander af at gå i pels. Jeg aner INTET om hvordan disse dyr har haft det, så jeg lader bare helt være....
Mht de der dyr i Netto, kunne jeg heller aldrig drømme om at købe den slags, igen fordi jeg ikke ved om det er fra flåede dyr.... Jeg køber heller ikke de små mus til mine katte man kan få, for rigtig mange af dem er også lavet af pels fra flåede dyr i Kina.....
Fik engang en mail med et klip på.... Er ikke helt klar over HVOR i Asien det var fra, men det var vaskebjørne som blev flået levende.... Jeg skreg og hylede da jeg så det og sad med hænderne for ansigtet og Thomas kom farende og slukkede det... Hylede resten af aftenen over at nogen kan være så grusomme mod dyr.....!!!!! 

Efter de var blevet flået levende mens de sprællede løs, så blev de kylet over i en kæmpe bunke af vaskebjørne der lå LEVENDE uden deres skind og bare led den mest forfærdelige død! Jamen hvad fanden sker der??!??! Jeg FORSTÅR ikke nogen mennesker kan gøre den slags!
Jeg så desværre ikke programmet i tv igår, ville ellers rigtig gerne ha set det.....
Det er forkasteligt som mange dyr bliver behandlet!
Burhøns har også kummerlige forhold, ku ALDRIG drømme om at købe buræg!
Jeg køber meget helst økologisk kød og ellers plejer vi at købe 1/4 ko eller ½ gris et sted hvor vi ved dyrene har haft det godt.....
Min veninde har lagt et link på FB med ræve der bliver flået levende, kunne være det sku smides på her.....! Jeg tør ikke selv se det, for ved hvordan jeg fik det af den mail med vaskebjørnene....
Anmeld