Jeg så ikke programmet, vidste ikke det var der. Men har set meget af sådan noget før og det rører mig dybt hver eneste gang
Jeg er IMOD pels, fordi man aldrig ved hvordan dyrene har haft det og de har det de fleste steder ikke specielt godt. Og ingen steder har de nok plads! Et 4 kilos dyr (som hanmink vejer) skal ikke gå på 30 gange 90 cm uden adgang til bad (mink skal kunne svømme hver dag), motion, leg osv. Så uanset om de bliver mishandlet direkte med manglende mad, pleje og ser forfærdelige ud, eller om de 'bare' har lidt plads er for mig ligemeget! Intet af det er godt nok og det burde efter min mening forbydes!
Derimod har vi alle brug for føde (ja man kunne godt blive veganer, men det er nu engang ikke naturligt for mennesket at leve helt uden kød og det kræver meget kontrol at leve som veganer hvis man ikke skal komme i underskud af alt muligt). Dyr spiser også andre dyr og det er naturens gang, men at opdrætte dyr udelukkende til brugsting, som vi ikke behøver det er mig uforståeligt! Derimod er det okay at anvende fx. koskind fra en ko som er blevet slagtet til kød, for der udnytter man så meget som muligt!
Jeg forstår ikke at folk kan gå med pels med god samvittighed!!! Der hænger jo flere hundrede mind i sådan en pelsfrakke 
Anmeld