ja jeg så godt de reklamerede om den www side igår i reklmaerne... men seriøst, gad ikke negang bruge min tid på at tjekke den ud. Ja der er 1400 farme... og det var kun 31 der blev tjekket ud igår men der var så også noget at påhæfte på næsten dem alle sammen.... endda på formandens!! Jeg synes det er til at brække sig over!!!!
når du er færdig med at brække dig
Så prøv alligevel at kigge på linket.
Eller læs mit udpluk fra samme side:
En foreløbig rapport fra Midt/Vest viser, at der ved tilsyn af 258.130 dyr på 20 farme var anmærkninger i forhold til 15 dyr.
Man kan ikke markere og citere rigtigt fra siden og jeg gider ikke skrive det hele af, så jeg skriver lige ern kort udgave med egne ord:
PGA denne sag har fødevarestyrelsen iværksat 150 ekstraordinære tilsyn plus de ordinære de plejer at udføre. Indtil videre har de kontrolleret 25 farme og at ingen af disse gav anledning til politianmeldelse.
Og der står meget meget mere...
Og så er der jo også lige den vinkel at jeg syntes tv2 skulle have lavet programmet selv, i stedet for a gå i samarbejde med anima som jo ikke selv har det bedste ry.
Men uanset mine argumenter så skal lovgivning holdes og dyrevelfærd sikres, jeg er udelukkende imod at man stempler en hel branche pga tilfælde med brodne kar.
Du spørger længere nede om jeg er til pels. Det er jeg ikke, fordi jeg ikke syntes det er pænt
Men det er eneste grund. Jeg er tilgængæld til læder i møbler, sko osv og jeg spiser også kød fra dyr som jeg ikke selv har været ude at klappe 
Anmeld