Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Man kan ikke regne helt med en app. Men udflådet du snakker om, indikere at du er i dine fertile dage. For mig betyder det, at ægløsning er lige på trapperne (kommer nogle dage efter som er bekræftet med ægløsningsteste)

Men vil det sige at udflåddet kommer nogle dage før ægløsning? Og ikke kun på ægløsnings dag? Hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_en skriver:

Det er jeg ked af at høredet må være sindssygt hårdt 

Tak. Ja det niver lidt i sjælen efterhånden. Men vi prøver igen!

Anmeld Citér

27. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Er godt nok en smule forvirret. Jeg har læst mig frem til at ægløsnings udflåd er som æggehvide og når man har det mellem fingrene så er det som tråde. 
igår oplevet jeg det og jeg kunne trække det i tråde mellem  fingrene og så gennemsigtig ud. Men det er ikke det der forvirre mig. Det der forvirre mig er at hvis jeg har haft ægløsning igår, hvorfor siger min app så at jeg har ægløsning på torsdag?  Og et spørgsmål til. Kommer ægløsnings udflåd kun på den dag man har ægløsning?

Du skal lytte til din krop og ikke en app. 

Din app ved jo ikke hvornår du har ægløsning og ægløsningens placering kan svinge fra cyklus til cyklus. Hav sex og nyd det nu hvor du ved at du har ægløsning

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Tak. Ja det niver lidt i sjælen efterhånden. Men vi prøver igen!

Det kan jeg godt forstår at man kan begynde at få ondt i sjælen når nu det gået så lang tid. Krydser for at i snart stå med 2 streger.

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4

Du skal lytte til din krop og ikke en app. 

Din app ved jo ikke hvornår du har ægløsning og ægløsningens placering kan svinge fra cyklus til cyklus. Hav sex og nyd det nu hvor du ved at du har ægløsning

Det har du nok helt ret i. Men ved du noget om hvor langtid før ægløsning kommer ægløsnings udflåd? Da jeg troede at ægløsnings udflåd kommer kun den dag man har ægløsning.

Anmeld Citér

27. september 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Men vil det sige at udflåddet kommer nogle dage før ægløsning? Og ikke kun på ægløsnings dag? Hvis du forstår hvad jeg mener?

Det gør det i hvert fald ved mig, og så under ægløsning også  

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det gør det i hvert fald ved mig, og så under ægløsning også  

Okay. Hvor mange dage før ved dig?

Anmeld Citér

27. september 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Okay. Hvor mange dage før ved dig?

Lidt forskelligt, men mellem 3 og 6 dage tror jeg

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Lidt forskelligt, men mellem 3 og 6 dage tror jeg

Okay tak for dine svar

Anmeld Citér

27. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det har du nok helt ret i. Men ved du noget om hvor langtid før ægløsning kommer ægløsnings udflåd? Da jeg troede at ægløsnings udflåd kommer kun den dag man har ægløsning.

Det skal gerne komme lige omkring ægløsningstidspunktet fordi det er den udflåd der kan hjælpe sæden på vej. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.