Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg synes at have læst, at ægget når livmodeten efter 6-7 dage, og at ægget sætter sig fast der.. og mens tæller vidst først fra den dag der kommer rigtig gang i den, så pletblødning skulle vidst ikke tælle med.. 

Jeg har læst lidt på det, fordi jeg også synes jeg havde en meget kort luteral fase til at starte med.. men som sagt er den blevet længere. 

Er det første barn i prøver at brygge?

Krydser fingre for det bedste

Jeg håber også at min luteal fase bliver længere. Selvom det ser ud til at den bliver kortere i denne cyklus. Jeg var ellers glad sidste måned da den var 10 dage

Det er første fælles baby. Jeg har en teen datter fra tidligere  

Ih jeg er så misundelig på at du nu kan gå igang med at hækle (og måske strikke) til den lille Og juni er en god måned at have fødselsdag. Vi skal egentlig helst ikke ramme juli og august, men tror jeg bliver lykkelig over enhver terminsdato nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Jeg håber også at min luteal fase bliver længere. Selvom det ser ud til at den bliver kortere i denne cyklus. Jeg var ellers glad sidste måned da den var 10 dage

Det er første fælles baby. Jeg har en teen datter fra tidligere  

Ih jeg er så misundelig på at du nu kan gå igang med at hækle (og måske strikke) til den lille Og juni er en god måned at have fødselsdag. Vi skal egentlig helst ikke ramme juli og august, men tror jeg bliver lykkelig over enhver terminsdato nu

Det kan virkelig også være forvirrende med alt det cirkus cyklus

Hehe jeg har også bare lyst til at stoppe med alle de projekter jeg har gang i og starte på noget til den lille spire Dejligt at høre, jeg er også ret begejstret for en sommerbaby..

Har altid ønsket april, maj eller august..

Det er sjovt man altid har nogle måneder man foretrækker eller helst ikke ønsker, men baby kommer på sin fødselsdag uanset hvornår

Anmeld Citér

28. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvor stort chance er der mon, når jeg i søndags havde ægløsnings udflåd(mener jeg selv jeg havde hvor udflåddet det kunne strækkes mellem fingrene) og min mand og jeg var sammen søndag aften. Men han kom efter næsten 2-3 sekunder  men da han kom, kom han desværre til at trække sig ud ret hurtig så han fik udløsning på vej halvt ud da han træk sig. Så næsen alt sæd kom nærmest ud med det samme. Det var han selv ikke klar over først bagefter at han nok træk sig for hurtig ud. Når men hvor stort chance tror i der er for at blive gravid af det? Og vi gør det er rent lyst og måske kommer vi til at være sammen i morgen aften. Er der mon chance for at blive gravid hvis vi er sammen imorgen aften?

Anmeld Citér

28. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Hvor stort chance er der mon, når jeg i søndags havde ægløsnings udflåd(mener jeg selv jeg havde hvor udflåddet det kunne strækkes mellem fingrene) og min mand og jeg var sammen søndag aften. Men han kom efter næsten 2-3 sekunder  men da han kom, kom han desværre til at trække sig ud ret hurtig så han fik udløsning på vej halvt ud da han træk sig. Så næsen alt sæd kom nærmest ud med det samme. Det var han selv ikke klar over først bagefter at han nok træk sig for hurtig ud. Når men hvor stort chance tror i der er for at blive gravid af det? Og vi gør det er rent lyst og måske kommer vi til at være sammen i morgen aften. Er der mon chance for at blive gravid hvis vi er sammen imorgen aften?

Hvis du havde ægløsning søndag er vinduet ovre, men hvis du har ægløsning i dag eller endda havde i går, så skader det ikke at prøve igen, selvom chancen er lidt lille. 
Men selvom han trak sig lidt ud vil der stadig være  noget sæd det er blevet “skudt” derop. 

Jeg har vedhæftet et billede med chancerne for graviditet på de forskellige dage, men når du ikke ved hvornår du har haft ægløsning præcist, så er det selvfølgelig svært at vide hvad chancen er for graviditet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Hvis du havde ægløsning søndag er vinduet ovre, men hvis du har ægløsning i dag eller endda havde i går, så skader det ikke at prøve igen, selvom chancen er lidt lille. 
Men selvom han trak sig lidt ud vil der stadig være  noget sæd det er blevet “skudt” derop. 

Jeg har vedhæftet et billede med chancerne for graviditet på de forskellige dage, men når du ikke ved hvornår du har haft ægløsning præcist, så er det selvfølgelig svært at vide hvad chancen er for graviditet. 

Det også rigtig, du har ret i at når jeg selv ikke ved hvornår jeg har ægløsning så kan i heller ikke vide det. Jeg er slet ikke kendt på området og jeg har kun læst mig til at når det er gennemsigtig og kan trækkes mellem fingrene så er det ægløsning. Men kan ikke læs mig til om det er kun på selve den at udflåddet er der eller nogle dage før. Plus det nok forskelig fra kvinde til kvinde. Og det nok halv umuligt at finde ud af ens ægløsning uden ægløsningstest men ja hvis prøver måske imorgen også se om jeg kan blive gravid af det eller ej.

Anmeld Citér

28. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Men ret vildt at der kun er 20% på selve dagen. Gad vide hvorfor? For der skulle man tro at det er der der er Aller størst chance for det. Hmm

Anmeld Citér

28. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Men ret vildt at der kun er 20% på selve dagen. Gad vide hvorfor? For der skulle man tro at det er der der er Aller størst chance for det. Hmm

Sæden kan leve i kvinden i 3-5 dage så det er derfor at chancen er størst før ægløsningen fordi så er sæden der allerede og klar til at penetrere ægget.

Jeg tror, at I skal gøre det i dag og ikke først i morgen hvor det nok er alt for sent, 

Anmeld Citér

29. september 2021

Baby3irækken

Jeg vil også gerne være med og har egentlig testdag i morgen.

Vil I sige der er nok progression i dem? Den øverste er taget 3+4 og de to nederste idag 3+6. Synes nemlig ikke der er meget forskel eller er det bare mig?

Anmeld Citér

29. september 2021

Jopige

Baby3irækken skriver:

Vil I sige der er nok progression i dem? Den øverste er taget 3+4 og de to nederste idag 3+6. Synes nemlig ikke der er meget forskel eller er det bare mig?

Tillykke! Den er da så fin positiv.

Anmeld Citér

29. september 2021

Ønskebarn22

Stort tillykke, den er god nok

Jeg testede også positiv i går 3+6 Og der er stregerne heller ikke helt så tydelige som kontrol stregen

De er lidt tidligere i virkeligheden, men ikke meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.