Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2021

Ønskebarn22

Åh ja, det kender jeg så godt!

Min testdag var oprindeligt d 5 oktober, men appen har ændret den til den 2 efter jeg havde tidligere ægløsning. Så et sted derimellem

Ville være så godt med en juni baby for os begge  

Så krydser vi fingre for vi begge går ind i oktober uden mens

Ja en lille juni baby ville være helt fantastisk.. kan godt mærke at jeg her på 4 forsøg inderligt håber at det lykkes, selvom 5 mrd ikke er længe at være i gang.. og samtidig kan jeg virkelig også mærke jeg  er kommet i tættere kontakt med min krop efter p pillerne er lagt på hylden.. 

Havde vi ikke været i gang nogenlunde lige længe? Hvordan har du det med at være i "projekt-baby"?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

personeligt har jeg aldrig testet for æl og er ikke kendt på området. Men Har  læst fra andre der tester at man kan blive stresset af at teste for æl. Så god ide at du stopper med det også bare hyg jer. Må man spørger hvordan mærker du eller hvordan kan du se at du har æl?

Jeg endte med at begynde at teste alligevel, men det er mest fordi jeg vil se om den ligger ligeså tidligt denne gang. 
Jeg får niv og jag i den ene side og murren i hele underlivet. Det gør faktisk ret så ondt når jeg har ægløsning. 

Anmeld Citér

23. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg hentydet heller ikke til at stress bremser graviditet.  Jeg mente at det godt for en selv, da man også bliver træt af at man stresser sig selv på den måde. For det kan godt overtag hele sin hverdag og man tænker konstant på det. 

ikke bare fordi jeg har aldrig brudte æl test og bruger det heller ikke nu, at det betyder at jeg ikke tænker på det. Tværdigmod kan godt mærke at tankerne om det fylder meget i mit hovede for tiden. 

Det er vist held i uheld at du kan mærke det så meget men kan du beskrive hvordan udflåddet ser ud op til æl?  For jeg mærker ikke de smerter du snakker om.

Udflåddet er ligesom æggehvide når man har ægløsning. 

Anmeld Citér

23. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mom2be2022 skriver:

Jeg er igang som enlig, Har været igang med IÚI-D i 5 måneder/5 behandler  har ikke børn i forvejen 

mange tak

Okay. Så håber der snart er 2 streger til dig.

Anmeld Citér

23. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg tester faktisk aldrig, jeg venter bare på mens Har haft pletblødning inden testdag hver gang 

Men du tar vel en test når menses udebliver ?!

Anmeld Citér

24. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Men du tar vel en test når menses udebliver ?!

Hvis det nogensinde sker så ja

Anmeld Citér

24. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Så krydser vi fingre for vi begge går ind i oktober uden mens

Ja en lille juni baby ville være helt fantastisk.. kan godt mærke at jeg her på 4 forsøg inderligt håber at det lykkes, selvom 5 mrd ikke er længe at være i gang.. og samtidig kan jeg virkelig også mærke jeg  er kommet i tættere kontakt med min krop efter p pillerne er lagt på hylden.. 

Havde vi ikke været i gang nogenlunde lige længe? Hvordan har du det med at være i "projekt-baby"?

Ja!

Jo det er helt rigtigt, vi er også på fjerde forsøg. Lige nu går det faktisk meget fint. Jeg er ikke ved at dø af utålmodighed endnu, men kan da godt mærke at det bliver værre måned for måned. Og lige dagene inden og efter mens synes jeg er ret hårde, men ellers er jeg ved godt mod

Hvordan er det for dig? Kan ikke huske om det er din første

Anmeld Citér

24. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Hvis det nogensinde sker så ja

Det skal nok komme.

Anmeld Citér

24. september 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Ja!

Jo det er helt rigtigt, vi er også på fjerde forsøg. Lige nu går det faktisk meget fint. Jeg er ikke ved at dø af utålmodighed endnu, men kan da godt mærke at det bliver værre måned for måned. Og lige dagene inden og efter mens synes jeg er ret hårde, men ellers er jeg ved godt mod

Hvordan er det for dig? Kan ikke huske om det er din første

Dejligt det ikke kun er mig der synes tiden snegler sig afsted og at utålmodigheden kommer mere og mere på banen

Jo det er vores første, så det hele er meget spændende og en favre ny verden der venter os på den anden side

Og jeg kan slet ikke lade vær med at købe børneting allerede..  så det ender jo med loftet er fyldt inden en graviditet, hvis der ikke snart sker noget

Anmeld Citér

25. september 2021

Love Angel

Mor til 4

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.