Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jopige skriver: Sæden kan leve i kvinden i 3-5 dage så det er derfor at chancen er størst før ægløsningen fordi så er sæden der allerede og klar til at penetrere ægget. Jeg tror, at I skal gøre det i dag og ikke først i morgen hvor det nok er alt for sent,
Sæden kan leve i kvinden i 3-5 dage så det er derfor at chancen er størst før ægløsningen fordi så er sæden der allerede og klar til at penetrere ægget.
Jeg tror, at I skal gøre det i dag og ikke først i morgen hvor det nok er alt for sent,
Når ja det rigtig nok
men desværre bliv det ikke til noget igår aftes manden var død træt igår. Og vi tar det stille og roligt og har sex når vi har lyst. Så desværre bliver det først i aften.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby3irækken skriver: Jeg vil også gerne være med og har egentlig testdag i morgen. Vil I sige der er nok progression i dem? Den øverste er taget 3+4 og de to nederste idag 3+6. Synes nemlig ikke der er meget forskel eller er det bare mig?
Jeg vil også gerne være med og har egentlig testdag i morgen.
Vil I sige der er nok progression i dem? Den øverste er taget 3+4 og de to nederste idag 3+6. Synes nemlig ikke der er meget forskel eller er det bare mig?
Stort tillykke de er flot positive
Love Angel skriver: Når ja det rigtig nok men desværre bliv det ikke til noget igår aftes manden var død træt igår. Og vi tar det stille og roligt og har sex når vi har lyst. Så desværre bliver det først i aften.
Det er helt sikkert også den sundeste og bedste måde at gøre det på! Så krydser vi fingre for, at det var nok
Jopige skriver: Det er helt sikkert også den sundeste og bedste måde at gøre det på! Så krydser vi fingre for, at det var nok
Jeps
og tak. Håber også at det sex i søndags (selvom han kom da han var halv på vej ud) også det sex vi kommer til at ha i aften. Håber at det er nok.
Det jo helt forfærdelig, i de andre 2 gange vi skulle prøve at blive gravid, tog jeg det stille og rolig og venter til den dag jeg forventer menses. Men den her gang kan jeg slet ikke vente. Og nu føles de 14 dage til testdag helt alt for lang væk for at se Oman er blivet gravid eller ej. Det skrækkeligt sådan plejer jeg ikke at være. Og min app siger ellers at det er idag der er ægløsningsdag og jeg tænker allerede hvornår jeg når de 14 dage
Love Angel skriver: Det jo helt forfærdelig, i de andre 2 gange vi skulle prøve at blive gravid, tog jeg det stille og rolig og venter til den dag jeg forventer menses. Men den her gang kan jeg slet ikke vente. Og nu føles de 14 dage til testdag helt alt for lang væk for at se Oman er blivet gravid eller ej. Det skrækkeligt sådan plejer jeg ikke at være. Og min app siger ellers at det er idag der er ægløsningsdag og jeg tænker allerede hvornår jeg når de 14 dage
Kender det Jeg synes også denne måned har været lidt hård, men det synes jeg altid på det her tidspunkt i cyklus. Måske også lidt påvirket af pms men rart at optimismen er lidt større i starten af cyklus
jeg har dage hvor jeg er virkelig utålmodig og slet ikke kan overskue ventetiden. Tror måske også det påvirker at jeg læser om graviditet osv herinde hver dag
Jeg er også med her
Venter i største tålmodighedhed på at kunne teste om en lille uges tid.. normalt har jeg altid kvalme og giga ømme / store bryster op til mens. Det har jeg ikke denne cyklus. Til gengæld har jeg nu i to dage haft intes murren lige over kønsbenet Håber meget det er positive tegn, det føles så anderledes fra min vanlige cyklus
Mortil_en skriver: Kender det Jeg synes også denne måned har været lidt hård, men det synes jeg altid på det her tidspunkt i cyklus. Måske også lidt påvirket af pms men rart at optimismen er lidt større i starten af cyklus jeg har dage hvor jeg er virkelig utålmodig og slet ikke kan overskue ventetiden. Tror måske også det påvirker at jeg læser om graviditet osv herinde hver dag
Det er ikke godt at det påvirker dig så meget. Men jeg er glad for at jeg ikke er den eneste. Man føler næsten man er blivet sindssyg. Når man tænker så meget på det. Det fylder hele ens hverdag. Det jeg slet ikke vant til
og ja jeg tror også det påvirker mig ekstra meget, fordi jeg er ind på denne her sidde mange gange på en dag. Hvor langt er du i din cyklus?
Maricella skriver: Jeg er også med her Venter i største tålmodighedhed på at kunne teste om en lille uges tid.. normalt har jeg altid kvalme og giga ømme / store bryster op til mens. Det har jeg ikke denne cyklus. Til gengæld har jeg nu i to dage haft intes murren lige over kønsbenet Håber meget det er positive tegn, det føles så anderledes fra min vanlige cyklus
Om en uge, er det så der du har testdag?
Love Angel skriver: Om en uge, er det så der du har testdag?
Jeg tester d. 6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128