Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2021

Musemåtte

Jeg tog disse idag �� har meget uregelmæssig cyklus, men kunne tydeligt mærke æl-slim for 14 dage siden på CD 22 ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Musemåtte skriver:

Jeg tog disse idag �� har meget uregelmæssig cyklus, men kunne tydeligt mærke æl-slim for 14 dage siden på CD 22 ��

Stort tillykke med de flotte positive test

Anmeld Citér

26. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Musemåtte skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

26. september 2021

Mortil_2

Ønskebarn22 skriver:

Dejligt det ikke kun er mig der synes tiden snegler sig afsted og at utålmodigheden kommer mere og mere på banen

Jo det er vores første, så det hele er meget spændende og en favre ny verden der venter os på den anden side

Og jeg kan slet ikke lade vær med at købe børneting allerede..  så det ender jo med loftet er fyldt inden en graviditet, hvis der ikke snart sker noget

Den kommer ikke til at mangle noget den lille

Jeg tør ikke gå igang med at købe eller strikke til den lille endnu er alt for bange for at det vil tage en evighed at blive gravid

Håber bare det bliver en 2022 baby

Anmeld Citér

26. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Musemåtte skriver:

Tillykke

Anmeld Citér

26. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg melder mig (desværre) også på banen med test igen. Jeg testede flot positiv tidligere på ugen men har lige fået mens nu 4+5  

Nu til måned 11 med en MA og bio på vejen. Puh det ikke sjovt mere. 

Anmeld Citér

26. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg melder mig (desværre) også på banen med test igen. Jeg testede flot positiv tidligere på ugen men har lige fået mens nu 4+5  

Øv altså mega træls. Men op på hesten igen. 

Anmeld Citér

27. september 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Det er jeg ked af at høredet må være sindssygt hårdt 

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4

Er godt nok en smule forvirret. Jeg har læst mig frem til at ægløsnings udflåd er som æggehvide og når man har det mellem fingrene så er det som tråde. 
igår oplevet jeg det og jeg kunne trække det i tråde mellem  fingrene og så gennemsigtig ud. Men det er ikke det der forvirre mig. Det der forvirre mig er at hvis jeg har haft ægløsning igår, hvorfor siger min app så at jeg har ægløsning på torsdag?  Og et spørgsmål til. Kommer ægløsnings udflåd kun på den dag man har ægløsning?

Anmeld Citér

27. september 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Er godt nok en smule forvirret. Jeg har læst mig frem til at ægløsnings udflåd er som æggehvide og når man har det mellem fingrene så er det som tråde. 
igår oplevet jeg det og jeg kunne trække det i tråde mellem  fingrene og så gennemsigtig ud. Men det er ikke det der forvirre mig. Det der forvirre mig er at hvis jeg har haft ægløsning igår, hvorfor siger min app så at jeg har ægløsning på torsdag?  Og et spørgsmål til. Kommer ægløsnings udflåd kun på den dag man har ægløsning?

Man kan ikke regne helt med en app. Men udflådet du snakker om, indikere at du er i dine fertile dage. For mig betyder det, at ægløsning er lige på trapperne (kommer nogle dage efter som er bekræftet med ægløsningsteste)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.