Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Det skal gerne komme lige omkring ægløsningstidspunktet fordi det er den udflåd der kan hjælpe sæden på vej. 

Men mener du 1-2 dage før eller 3-4 dage før?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Men mener du 1-2 dage før eller 3-4 dage før?

Gerne dagen før eller på dagen du har ægløsning.

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Gerne dagen før eller på dagen du har ægløsning.

Tror du misforstod mig lidt. Jeg mener når jeg igår havde det der udflåd der kan trækkes i tråde og er gennemsigtig, hvornår falder selve ægløsning så? Er det så 1-2 dage efter man opdager det udflåd eller er det 3-4 dage efter?

Anmeld Citér

27. september 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Tror du misforstod mig lidt. Jeg mener når jeg igår havde det der udflåd der kan trækkes i tråde og er gennemsigtig, hvornår falder selve ægløsning så? Er det så 1-2 dage efter man opdager det udflåd eller er det 3-4 dage efter?

Ægløsningsslim skal gerne komme dagen før eller på dagen af selve ægløsningen. Det er netop det der skal hjælpe sæden på vej. 
For nogle kommer det måske to dage før ægløsningen, men det er den bedste indikation på, at det er tid til at have sex. 

Anmeld Citér

27. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ægløsningsslim skal gerne komme dagen før eller på dagen af selve ægløsningen. Det er netop det der skal hjælpe sæden på vej. 
For nogle kommer det måske to dage før ægløsningen, men det er den bedste indikation på, at det er tid til at have sex. 

Okay, tusind tak for svar

Anmeld Citér

27. september 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Den kommer ikke til at mangle noget den lille

Jeg tør ikke gå igang med at købe eller strikke til den lille endnu er alt for bange for at det vil tage en evighed at blive gravid

Håber bare det bliver en 2022 baby

Nej det gør den bestemt ikke

Sjovt du strikker.. Jeg er nybegynder indenfor strik og har kun lavet en enkelt lillebjørn hue, som jeg gemmer til en lille bebs.. men ellers er jeg en ret habil hækler, og har en liste så lang at det ville tage et helt liv at lave

Men lige pt hækler jeg til et par vinterbabyer i familien

Anmeld Citér

28. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Øv løbet er vist kørt her havde ellers lige håbet denne cyklus fordi jeg havde så fint æl slim for første gang

Har haft mens smerter et par dage og begyndte at bløde i går i forbindelse med sex. Fuldstændigt det samme som sidste måned hvor jeg så fik mens efter et par dage

Synes bare det er uroligt for jeg havde jo ægløsning så sent som mandag eller tirsdag i sidste uge. Dvs jeg er kun på dag 7 i min luteal fase men der går nok også 2-3 dage før mens kommer

Øvvv altså

Anmeld Citér

28. september 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Øv løbet er vist kørt her havde ellers lige håbet denne cyklus fordi jeg havde så fint æl slim for første gang

Har haft mens smerter et par dage og begyndte at bløde i går i forbindelse med sex. Fuldstændigt det samme som sidste måned hvor jeg så fik mens efter et par dage

Synes bare det er uroligt for jeg havde jo ægløsning så sent som mandag eller tirsdag i sidste uge. Dvs jeg er kun på dag 7 i min luteal fase men der går nok også 2-3 dage før mens kommer

Øvvv altså

Øv det er jeg ked af at høre  

Kæmpe knus til dig, jeg ved hvor meget det kommer til at fylde de næste par dage

Mht luteral fase, så kan jeg se min er blevet længere jo længere væk fra p pillerne jeg er kommet, og 9 dage er lidt kort, men skulle være okay tid til ægget kan sætte sig fast

Anmeld Citér

28. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre  

Kæmpe knus til dig, jeg ved hvor meget det kommer til at fylde de næste par dage

Mht luteral fase, så kan jeg se min er blevet længere jo længere væk fra p pillerne jeg er kommet, og 9 dage er lidt kort, men skulle være okay tid til ægget kan sætte sig fast

Tak Synes godt nok det er øv denne her gang. Men det kan være jeg når en cyklus mere i oktober så

Ja håber bare at jeg der går et par dage inden jeg får mens, men har godt nok mange mens smerter så tvivler lidt. Er det ikke noget med at ægget sætter sig fast omkring dag 9 efter æl?

Så bløder jeg jo allerede inden det når at sætte sig fast. Kontaktblødning kom på dag 7 efter æl   jeg tror simpelthen det er fordi min slimhinde allerede er begyndt at blive afstødt og sex så fremprovokere noget blødning 

Anmeld Citér

28. september 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Tak Synes godt nok det er øv denne her gang. Men det kan være jeg når en cyklus mere i oktober så

Ja håber bare at jeg der går et par dage inden jeg får mens, men har godt nok mange mens smerter så tvivler lidt. Er det ikke noget med at ægget sætter sig fast omkring dag 9 efter æl?

Så bløder jeg jo allerede inden det når at sætte sig fast. Kontaktblødning kom på dag 7 efter æl   jeg tror simpelthen det er fordi min slimhinde allerede er begyndt at blive afstødt og sex så fremprovokere noget blødning 

Jeg synes at have læst, at ægget når livmodeten efter 6-7 dage, og at ægget sætter sig fast der.. og mens tæller vidst først fra den dag der kommer rigtig gang i den, så pletblødning skulle vidst ikke tælle med.. 

Jeg har læst lidt på det, fordi jeg også synes jeg havde en meget kort luteral fase til at starte med.. men som sagt er den blevet længere. 

Er det første barn i prøver at brygge?

Krydser fingre for det bedste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.