Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Jopige skriver:

Test på dagen for forventet mens eller 12 dage efter ægløsning

Denne gang testede jeg på dagen for forventet mens, men jeg har altid 2-3 dages opstarts pletblødning og de kom ikke. Heller ingen pms tegn. Så fik lige et par dage (med måske opfigtede) symptomer og en ret sikker tro på at jeg var gravid  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2021

Morpåudebane

Mortiltreee skriver:

Tror 3+3

Uhhh spændende  ! Opdater endelig

Anmeld Citér

3. november 2021

Mortiltreee

Morpåudebane skriver:

Uhhh spændende  ! Opdater endelig

I Will!

Anmeld Citér

3. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

ENIG! det er virkelig en forfærdelig periode fra ÆL til testdag, specielt fordi man kan komme til at overanalysere alting.. jeg er heldigvis booked med alt muligt både på arbejde og privat. Så håber det kan hjælpe lidt på ventetiden

Årh ja alt bliver overanalyseret perioden mellem æl og testdag. Fik  ordentlig bagslag sidste cyklus da jeg overanalyseret alting og til sidst fik jeg min menses. Og hold op hvor følte jeg mig mega dum. Så den her nr 2 cyklus der prøver jeg at tænke på noget andet og ser en serie.

Anmeld Citér

3. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Dagen før ÆL er den bedste dag. Der er chancen størst. 

Årh okay 

men der er god chance når nu i har været meget sammen i den periode.

Anmeld Citér

4. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Årh okay 

men der er god chance når nu i har været meget sammen i den periode.

Ja måske, men ikke lige den bedste dag desværre.

Jeg tester ikke for ÆL i næste periode. Det er slut for nu. 

Hvordan klarer du ventetiden denne gang?

Anmeld Citér

4. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja måske, men ikke lige den bedste dag desværre.

Jeg tester ikke for ÆL i næste periode. Det er slut for nu. 

Hvordan klarer du ventetiden denne gang?

Træls. Men i det mindste ved du nogenlunde hvor din æl ligger hver månede. I denne cyklus er jeg små træt af at jeg ikke ved hvornår er min æl har lagt. Men sådan er det når man ikke tester for æl.

men tilgengæld var jeg 1000 gange bedre til at ha tankerne væk fra PB og ikke tænke rigtig på det. For er opslugt lidt af en serie jeg ser. 
men altså jo mere nu jeg er herinde på siden jo mere begynder jeg og tænke over det. Men prøver at holde det lidt nede. 

hvad med dig? Hvordan holder du tiden ud for tiden?

Anmeld Citér

4. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Træls. Men i det mindste ved du nogenlunde hvor din æl ligger hver månede. I denne cyklus er jeg små træt af at jeg ikke ved hvornår er min æl har lagt. Men sådan er det når man ikke tester for æl.

men tilgengæld var jeg 1000 gange bedre til at ha tankerne væk fra PB og ikke tænke rigtig på det. For er opslugt lidt af en serie jeg ser. 
men altså jo mere nu jeg er herinde på siden jo mere begynder jeg og tænke over det. Men prøver at holde det lidt nede. 

hvad med dig? Hvordan holder du tiden ud for tiden?

Ja det er selvfølgelig ekstra svært når man ikke præcis ved hvor langt man er. Sådan vil det også være for mig i næste cyklus. Måske vi følges der.

Det lyder som en god ide med en serie, jeg har også set mere serie og hygget. Jeg har faktisk ikke rigtig tænkt over det den sidste uge og vil genre have det fortsætter. Jeg har det ligesom dig, at nu jeg er herinde tænker jeg meget mere på det. 

Jeg er dog slet ikke optimistisk denne gang - jeg har ingen planer om at teste, og tror slet ikke at den er der. 

Anmeld Citér

4. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja det er selvfølgelig ekstra svært når man ikke præcis ved hvor langt man er. Sådan vil det også være for mig i næste cyklus. Måske vi følges der.

Det lyder som en god ide med en serie, jeg har også set mere serie og hygget. Jeg har faktisk ikke rigtig tænkt over det den sidste uge og vil genre have det fortsætter. Jeg har det ligesom dig, at nu jeg er herinde tænker jeg meget mere på det. 

Jeg er dog slet ikke optimistisk denne gang - jeg har ingen planer om at teste, og tror slet ikke at den er der. 

Ja nemlig. Jeg vil også ha det forsætter med at tænke mindre på det. 
Og jeg er heller ikke optimistisk overhovedet. Det meget få gange vi har været sammen. Så føler ikke rigtig der er håb. 

Anmeld Citér

4. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja nemlig. Jeg vil også ha det forsætter med at tænke mindre på det. 
Og jeg er heller ikke optimistisk overhovedet. Det meget få gange vi har været sammen. Så føler ikke rigtig der er håb. 

Har du tænkt dig at teste?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.