Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Åh jeg har endelig fået positiv æl test i dag 19 dage efter en bio 4+5. Men jeg pletbløder også, er det ikke lidt underligt? Frygter vi ikke får et reelt forsøg denne måned

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Åh jeg har endelig fået positiv æl test i dag 19 dage efter en bio 4+5. Men jeg pletbløder også, er det ikke lidt underligt? Frygter vi ikke får et reelt forsøg denne måned

Hvor mange dage siden er det du Fik positiv æl test? Og hvad er længden på dit cyklus?

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Hvor mange dage siden er det du Fik positiv æl test? Og hvad er længden på dit cyklus?

Det var i dag jeg fik positiv æl test. Bruger digital så der er ingen tvivl om hvornår den skifter. Har normalt æl mellem CD 13 og 20 og mens 14 dage efter. Synes bare det er mærkeligt med blødningen. Implantation er det ikke, det er for tidligt

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Det var i dag jeg fik positiv æl test. Bruger digital så der er ingen tvivl om hvornår den skifter. Har normalt æl mellem CD 13 og 20 og mens 14 dage efter. Synes bare det er mærkeligt med blødningen. Implantation er det ikke, det er for tidligt

Nårh okay jeg troede at du testet positiv for 2-3 dage siden. Så tænkte jeg det kunne være Implantation. 
er i dag den første dag du kunne få positiv æl test i denne her cyklus? 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Nårh okay jeg troede at du testet positiv for 2-3 dage siden. Så tænkte jeg det kunne være Implantation. 

Nej desværre, første dag i dag. Det må vel være noget ubalance ovenpå bio. Håber bare ikke det bliver til en tidlig mens så ægget ikke når at få en chance

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Nej desværre, første dag i dag. Det må vel være noget ubalance ovenpå bio. Håber bare ikke det bliver til en tidlig mens så ægget ikke når at få en chance

Ok

Håber for dig at det pga bio men at det ikke påvirker noget med ægget.

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Det kan heller ikke være implantationsblødning 2-3 dage efter, da implantation sker tidligst 5-6 dage efter selve ægløsningen

Men det kan sagtens være normalt at opleve lidt blødning efter ægløsning, som er relateret til ægløsningen.. så mon ikke det er pga. det

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det kan heller ikke være implantationsblødning 2-3 dage efter, da implantation sker tidligst 5-6 dage efter selve ægløsningen

Men det kan sagtens være normalt at opleve lidt blødning efter ægløsning, som er relateret til ægløsningen.. så mon ikke det er pga. det

Nårh ja det er også rigtigt. Ved ikke hvor jeg havde det fra at det kan det efter 2-3 dage

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Sommersol2021

Anonym skriver:

Det kan også være  Jeg krydser for mens holder sig væk. Testdag 30. Oktober  Læser så mange der er blevet lettere gravid efter en bio så håber virkelig. Det er 2. gang vi mister på 11 måneder. 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Anonym

Sommersol2021 skriver:

Det kan også være  Jeg krydser for mens holder sig væk. Testdag 30. Oktober  Læser så mange der er blevet lettere gravid efter en bio så håber virkelig. Det er 2. gang vi mister på 11 måneder. 

Jeg blev i hvert fald gravid lige efter min bio - og han hænger stadig ved, 20+1 i dag Så jeg krydser fingre for, at det samme sker for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.