Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Ja jeg er endnu værre end dig.  Vi er lige akkurat begyndt på første cyklus, mens dag/test dag er D. 14 oktober. 

Kender følelsen. Tænk på alle dem der har prøvet i flere måneder/ prøvet i over 1 år. Også brokker mig sig når man knap er begyndt på første cyklus. Det føler jeg virkelig at jeg er pinlig over.

Vi har jo alle forskellig udgangspunkt krydser for dig ! 

Jeg er helt ned med ækle smerter og reel blødning her til morgen, men i det mindste kan jeg nu tage ipren -det gælder om at glæde sig over de små ting

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

I princippet forventer jeg først mens mandag, men i sidste cyklus kom det 3+4, hvilket vil være i morgen , så tænker den kommer der eller lørdag. 
Da jeg var gravid med min søn var det ømme brystvorter og kvalme der kom som tegn på graviditet og sidste cyklus havde jeg slemme menssmerter, niv og jag og ømme bryster og det betød bare mens. Så det føles som om at mens er lige på trapperne men jeg håber da!

Nårh okay. 
jeg kan huske da jeg var gravid første gang. Der var de Allertidligste tegn vat at jeg havde ømme brystvorter og det var nogle dage før jeg testet.  Jeg har i nogle dage haft stik og jag i underlivet. Hmm løbet er nok også kørt for mig

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Vi har jo alle forskellig udgangspunkt krydser for dig ! 

Jeg er helt ned med ækle smerter og reel blødning her til morgen, men i det mindste kan jeg nu tage ipren -det gælder om at glæde sig over de små ting

Tak. Men har ikke symptomer på graviditet. Første gang jeg var gravid, fik jeg ømme brystvorter nogle dage før jeg testet. Jeg tror sku desværre ikke at jeg er gravid  

og ja det rigtig man skal glæde sig over de små ting.

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Nårh okay. 
jeg kan huske da jeg var gravid første gang. Der var de Allertidligste tegn vat at jeg havde ømme brystvorter og det var nogle dage før jeg testet.  Jeg har i nogle dage haft stik og jag i underlivet. Hmm løbet er nok også kørt for mig

Det er jo meget forskelligt fra person til person, men jeg har hvert fald kun symptomer på mens og ikke graviditet, så håber bare snart at den kommer i stedet for at skulle vente. 
Men det kan jo sagtens være at mine mens symptomer for dig er graviditets symptomer

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Jopige

Tog en test her til aften og jeg er 3+3, og den er selvfølgelig negativ

Nu må mens gerne bare komme

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det er jo meget forskelligt fra person til person, men jeg har hvert fald kun symptomer på mens og ikke graviditet, så håber bare snart at den kommer i stedet for at skulle vente. 
Men det kan jo sagtens være at mine mens symptomer for dig er graviditets symptomer

Self kan man ikke sige med sikkerhed, da alle kvinder er forskelig og selv graviditet til et andet graviditet selvom det er samme kvinde kan være anderledes. 

og kan godt forstå at du gerne vil ha din menses kommer så hurtig som muligt. 

jeg indtil nu haft i nogle dage både stik og jag i underlivet og sådan lidt ondt af og til nederst i maven og nederst i ryggen. Men det kommer og går. Har aldrig haft det sådan op til menses. Men jeg er serøst ekstrem bange for at alt det her er noget jeg bilder mig ind 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Tog en test her til aften og jeg er 3+3, og den er selvfølgelig negativ

Nu må mens gerne bare komme

Har du glemt at vi lavede en aftale om at først at teste på lørdag? Kunne du ikke holde dig tilbage længere? 

men det er ikke god ide at teste om aften. Det bedste du kunne ha gjort, er at vente til imorgen tidlig. Da det er bedst at teste tidlig morgen. Og husk din menses forventer du jo først på mandag, så den kan godt nå at blive positiv med morgenurin.

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Self kan man ikke sige med sikkerhed, da alle kvinder er forskelig og selv graviditet til et andet graviditet selvom det er samme kvinde kan være anderledes. 

og kan godt forstå at du gerne vil ha din menses kommer så hurtig som muligt. 

jeg indtil nu haft i nogle dage både stik og jag i underlivet og sådan lidt ondt af og til nederst i maven og nederst i ryggen. Men det kommer og går. Har aldrig haft det sådan op til menses. Men jeg er serøst ekstrem bange for at alt det her er noget jeg bilder mig ind 

Det lyder da meget som symptomer på graviditet? Det er da gode tegn!

Haha nej jeg havde ikke glemt vores aftale, men jeg kunne ikke lade være  Men nu føler jeg da endnu mere klarhed og håbet er væk. Så kan mens godt komme.

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det lyder da meget som symptomer på graviditet? Det er da gode tegn!

Haha nej jeg havde ikke glemt vores aftale, men jeg kunne ikke lade være  Men nu føler jeg da endnu mere klarhed og håbet er væk. Så kan mens godt komme.

Jeg synes man bliver vildt forvirret og kan hverken finde hovede eller hale i hvilket symptomer der er til hvad. 

vi få at se om det virkelig er graviditet eller om jeg har narret mig selv total meget.  Og indtil videre tror jeg mere på det sidste. 

nej tænkte nok du ikke kunne lad være.  Men vil du teste igen på lørdag? 
nu har jeg holdt mig i skindet så længe pga vi havde en aftale. Men imorgen tidlig prøver jeg at teste 

hvad hedder de teste du bruger?

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg synes man bliver vildt forvirret og kan hverken finde hovede eller hale i hvilket symptomer der er til hvad. 

vi få at se om det virkelig er graviditet eller om jeg har narret mig selv total meget.  Og indtil videre tror jeg mere på det sidste. 

nej tænkte nok du ikke kunne lad være.  Men vil du teste igen på lørdag? 
nu har jeg holdt mig i skindet så længe pga vi havde en aftale. Men imorgen tidlig prøver jeg at teste 

hvad hedder de teste du bruger?

Det er også virkelig forvirrende fordi det kan jo være symptomer på begge dele hvilket er så dumt

Haha jeg var ellers fast besluttet på at jeg ville vente, men mine bryster er ømme/har spændinger, så måtte bare teste

Har lyst til at teste igen i morgen tidlig nu - bare for at se om der kommer noget som helst. Så ærligt, så ender jeg nok med at gøre det. Hvis altså ikke mens kommer inden.

Spændende! Opdater mig endelig! 
Jeg bruger babyplan tidlig test, hvad med dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.