Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg er 99% sikker på, at den kommer i dag. Jeg har så ondt, mega spændte bryster og en utilpashed. Præcis som jeg plejer lige inden mens kommer. 

God ide! Hepper på dig! 

Tusind tak det sødt af dig.  

Kan godt forstår at du intet håb har når du siger at du er 99% sikker at den kommer idag. 

men jeg håber sådan for dig at den ikke gør.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Tusind tak det sødt af dig.  

Kan godt forstår at du intet håb har når du siger at du er 99% sikker at den kommer idag. 

men jeg håber sådan for dig at den ikke gør.

Jeg håber at vi kan følges ad, selvom jeg selvfølgelig håber at du har held denne gang selvom jeg ikke har. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg håber at vi kan følges ad, selvom jeg selvfølgelig håber at du har held denne gang selvom jeg ikke har. 

Jeg håber vi begge 2 kan følges ad og kan  teste positiv og vores menses ikke dukker op. 
Din menses er ikke kommet vel?

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Jeg håber vi begge 2 kan følges ad og kan  teste positiv og vores menses ikke dukker op. 
Din menses er ikke kommet vel?

Nope ikke endnu, hvilket er meget underligt. Tog en test mere her til eftermiddag og igen TOTAL negativ. 
Jeg har jag i lænden og i skambenet. Det er bizart.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Nope ikke endnu, hvilket er meget underligt. Tog en test mere her til eftermiddag og igen TOTAL negativ. 
Jeg har jag i lænden og i skambenet. Det er bizart.

Det ikke underligt, det er et godt tegn.

Når nu din menses ikke er kommet og du tester imorgen, så vil jeg teste samtidig med dig jeg køber sku bare en valmed pakke til næste uge hvis min viser sig at være negativ imorgen.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det ikke underligt, det er et godt tegn.

Når nu din menses ikke er kommet og du tester imorgen, så vil jeg teste samtidig med dig jeg køber sku bare en valmed pakke til næste uge hvis min viser sig at være negativ imorgen.

I princippet forventer jeg også først mens mandag 4+0, og så længe jeg tester negativt så er løbet jo kørt uanset. 
Men hyggeligt du vil teste med mig i morgen tidlig! Så må vi se om mens kommer i aften/nat alligevel. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4

I princippet forventer jeg også først mens mandag 4+0, og så længe jeg tester negativt så er løbet jo kørt uanset. 
Men hyggeligt du vil teste med mig i morgen tidlig! Så må vi se om mens kommer i aften/nat alligevel. 

Du har først rigtig test dag på mandag så vil den stadig nå at blive positiv. 
hvornår testet du positiv med din søn? 
selvom det kan faktisk også være meget forskelligt fra graviditet til graviditet angående det. 

du skal heller ikke tro at jeg tester så meget pga jeg har så meget tro på at jeg er gravid. Med de 2 få gange vi har været sammen så har jeg virkelig ikke ret meget tro på at det var nok til at blive gravid.

nu kan jeg ikke huske, bruger du ægløsningstest eller?

men igen må vi begge vente til imorgen og se. 

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Du har først rigtig test dag på mandag så vil den stadig nå at blive positiv. 
hvornår testet du positiv med din søn? 
selvom det kan faktisk også være meget forskelligt fra graviditet til graviditet angående det. 

du skal heller ikke tro at jeg tester så meget pga jeg har så meget tro på at jeg er gravid. Med de 2 få gange vi har været sammen så har jeg virkelig ikke ret meget tro på at det var nok til at blive gravid.

nu kan jeg ikke huske, bruger du ægløsningstest eller?

men igen må vi begge vente til imorgen og se. 

Med min søn testede jeg først positivt 4+1 men det var ikke på en tidlig test. 
Så jeg har da en lille bitte smule håb så længe mens ikke er her - men jeg har bare så ondt, så jeg kan ikke forstå hvis mens ikke kommer. 
Vi brugte ægløsningstests, så jeg ved præcis hvornår ÆL var. 

Brugte I ÆL tests? 
2 gange er da helt sikkert nok så længe det var omkring ÆL ��

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Med min søn testede jeg først positivt 4+1 men det var ikke på en tidlig test. 
Så jeg har da en lille bitte smule håb så længe mens ikke er her - men jeg har bare så ondt, så jeg kan ikke forstå hvis mens ikke kommer. 
Vi brugte ægløsningstests, så jeg ved præcis hvornår ÆL var. 

Brugte I ÆL tests? 
2 gange er da helt sikkert nok så længe det var omkring ÆL ��

Der kan du selv se der er stadig håb 

Og okay, ja du ved i det mindste hvornår din ægløsning præcis lå. 

Nej har aldrig brugt ægløsning. Og det gør jeg heller ikke den her gang. Men tilgengæld oplevet jeg noget som jeg mener er ægløsning men det var nogle dage før min app sagde at jeg burdte ha ægløsning. Så jeg aner serøst ikke hvornår min ægløsning har ligget.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Der kan du selv se der er stadig håb 

Og okay, ja du ved i det mindste hvornår din ægløsning præcis lå. 

Nej har aldrig brugt ægløsning. Og det gør jeg heller ikke den her gang. Men tilgengæld oplevet jeg noget som jeg mener er ægløsning men det var nogle dage før min app sagde at jeg burdte ha ægløsning. Så jeg aner serøst ikke hvornår min ægløsning har ligget.

Der er stadig et lille bitte håb

Det er da fustrerende. Hvilken cyklus dag er du på?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.