Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Maricella skriver:

Nå stor fed negativ herfra hvade ellers en god fornemmelse med murren en hel uge nu, og det har jeg normalt aldrig. Så nu venter jeg bare på at mens kommer..

Øv øv. Men hvornår forventer du menses? Har du testet måske meget tidlig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Øv øv. Men hvornår forventer du menses? Har du testet måske meget tidlig? 

Venter den i dag, så det er ikke forklaringen. Jeg har en smule blod i min udflåd så tænker den måske bare er en dag sent på den 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Venter den i dag, så det er ikke forklaringen. Jeg har en smule blod i min udflåd så tænker den måske bare er en dag sent på den 

Øv øv. Nej så kan det ikke være derfor. Hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Maricella

Love Angel skriver:

Øv øv. Nej så kan det ikke være derfor. Hvor længe har i prøvet?

Årh det er ikke så længe, kun 2. cyklus. Så det skal da nok komme. Havde bare håbet det ville gå hurtigt fordi vi var så heldige at de to første blev lavet i hhv 1. og 3. cyklus. Også fordi jeg nok godt ville være gået i gang for et års tid siden, men da var min mand slet ikke klar. Så på en måde synes jeg allerede jeg har klaret "ventetiden" omvendt er det nok meget sundt at det ikke blev i første hug. Tror han havde fået et chok min kære mand

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Årh det er ikke så længe, kun 2. cyklus. Så det skal da nok komme. Havde bare håbet det ville gå hurtigt fordi vi var så heldige at de to første blev lavet i hhv 1. og 3. cyklus. Også fordi jeg nok godt ville være gået i gang for et års tid siden, men da var min mand slet ikke klar. Så på en måde synes jeg allerede jeg har klaret "ventetiden" omvendt er det nok meget sundt at det ikke blev i første hug. Tror han havde fået et chok min kære mand

Nårh ok, ja det skal nok komme. og sjovt nok vi har også 2 børn der bliv lavet på hhv 1. Og 3 cyklus.

og haha okay. Jeg tog også snakken med min mand for ca 1 år siden. Så jeg ventet også så længe på at komme igang så jeg føler også jeg har været tålmodig.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Maricella

Love Angel skriver:

Nårh ok, ja det skal nok komme. og sjovt nok vi har også 2 børn der bliv lavet på hhv 1. Og 3 cyklus.

og haha okay. Jeg tog også snakken med min mand for ca 1 år siden. Så jeg ventet også så længe på at komme igang så jeg føler også jeg har været tålmodig.

Ej hvor pudsigt! Hvilken cyklus er du på nu så?

Man (eller jeg i hvert fald) føler sig lidt utaknemmelig over at blive så hurtigt utålmodelig, når der nu er mange der venter meget længere.

Synes også det er lidt slemt lige nu da flere af mine veninder er gravide, og jeg vil godt være på barsel ca samtidig, for det har vi været før. Og det er bare så hyggeligt med jævnaldrende 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Jopige

Så nu er alle de stik og jag der også kom inden mens sidste cyklus kommet frem. 
Masser af menssmerter og niv og jag, så mangler jeg kun blødningen. 
Jeg vil egentlig bare gerne have at mens kommer så vi kan påbegynde ny cyklus

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Ej hvor pudsigt! Hvilken cyklus er du på nu så?

Man (eller jeg i hvert fald) føler sig lidt utaknemmelig over at blive så hurtigt utålmodelig, når der nu er mange der venter meget længere.

Synes også det er lidt slemt lige nu da flere af mine veninder er gravide, og jeg vil godt være på barsel ca samtidig, for det har vi været før. Og det er bare så hyggeligt med jævnaldrende 

Ja jeg er endnu værre end dig.  Vi er lige akkurat begyndt på første cyklus, mens dag/test dag er D. 14 oktober. 

Kender følelsen. Tænk på alle dem der har prøvet i flere måneder/ prøvet i over 1 år. Også brokker mig sig når man knap er begyndt på første cyklus. Det føler jeg virkelig at jeg er pinlig over.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Så nu er alle de stik og jag der også kom inden mens sidste cyklus kommet frem. 
Masser af menssmerter og niv og jag, så mangler jeg kun blødningen. 
Jeg vil egentlig bare gerne have at mens kommer så vi kan påbegynde ny cyklus

Øv. Jeg kan godt forstår at når kroppen sender alle de signaler som man ved at det hænger sammen med menses, at man gerne vil til at ha at menses kommer så hurtig som mulig så man kan begynde på et nyt cyklus. Men har læst at menssmerter og graviditets smerter kan godt ligne hinanden.  Tror du så ikke der er håb endnu. Når nu du først forventer menses på lørdag?

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Øv. Jeg kan godt forstår at når kroppen sender alle de signaler som man ved at det hænger sammen med menses, at man gerne vil til at ha at menses kommer så hurtig som mulig så man kan begynde på et nyt cyklus. Men har læst at menssmerter og graviditets smerter kan godt ligne hinanden.  Tror du så ikke der er håb endnu. Når nu du først forventer menses på lørdag?

I princippet forventer jeg først mens mandag, men i sidste cyklus kom det 3+4, hvilket vil være i morgen , så tænker den kommer der eller lørdag. 
Da jeg var gravid med min søn var det ømme brystvorter og kvalme der kom som tegn på graviditet og sidste cyklus havde jeg slemme menssmerter, niv og jag og ømme bryster og det betød bare mens. Så det føles som om at mens er lige på trapperne men jeg håber da!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.