Håber det er nok til to streger om 12 dage 
Ja jeg besluttede ret hurtigt at fortælle ham om ægløsning da jeg ellers synes ansvaret lå på mig. Og vil gerne gøre det til en fælles ting
hvordan gør i?
Jeg har nu på 3. dag med pletblødning. Nu må den mens gerne komme igang så vi kan begynde på en ny cyklus
Tak, ja håber jeg virkelig også

og self det er jo fælles, man er jo 2 om at lave en baby. Hvordan har din mand det med at han ved det med hvornår du har ægløsning osv?
i de andre 2 gange jeg bliv gravid. Der havde jeg hverken en app eller andet noget som helst med ægløsning, som serøst intet viste jeg. Så vi havde sex når vi havde lyst og ikke andet.
men nu har jeg appen og holder øje med min ægløsning. Men min mand ved at jeg har appen men han ved ikke at jeg holder så meget øje med det. Og fortæller ham ikke hvornår jeg har ægløsning. Og det eneste grund til at jeg ikke fortæller ham er fordi jeg ikke ved om hvordan han vil tag det. Fordi har læst om nogle kvinder hvor deres mænd ved hvornår de har ægløsning osv. og hvor manden få præstations angst. Og generelt ved jeg ikke hvordan han vil tag det. Hvis jeg fortæller ham at, altså i de næste 5-6 dage er de bedste dage mm.
og kan godt forstår at du vil ha menses overstået så i kan begynde på en ny cyklus. Men det godt nok også meget med 3 dags blødning. Men når du har menses så det også der du bedst kan holde tiden ud i forhold til tiden efter ægløsning ?
Anmeld
Citér