Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Håber det er nok til to streger om 12 dage

Ja jeg besluttede ret hurtigt at fortælle ham om ægløsning da jeg ellers synes ansvaret lå på mig. Og vil gerne gøre det til en fælles ting hvordan gør i?

Jeg har nu på 3. dag med pletblødning. Nu må den mens gerne komme igang så vi kan begynde på en ny cyklus 

Tak, ja håber jeg virkelig også

og self det er jo fælles, man er jo 2 om at lave en baby. Hvordan har din mand det med at han ved det med hvornår du har ægløsning osv? 

i de andre 2 gange jeg bliv gravid. Der havde jeg hverken en app eller andet noget som helst med ægløsning, som serøst intet viste jeg. Så vi havde sex når vi havde lyst og ikke andet. 
men nu har jeg appen og holder øje med min ægløsning. Men min mand ved at jeg har appen men han ved ikke at jeg holder så meget øje med det. Og fortæller ham ikke hvornår jeg har ægløsning. Og det eneste grund til at jeg ikke fortæller ham er fordi jeg ikke ved om hvordan han vil tag det. Fordi har læst om nogle kvinder hvor deres mænd ved hvornår de har ægløsning osv. og hvor manden få præstations angst. Og generelt ved jeg ikke hvordan han vil tag det. Hvis jeg fortæller ham at, altså i de næste 5-6 dage er de bedste dage mm. 

og kan godt forstår at du vil ha menses overstået så i kan begynde på en ny cyklus. Men det godt nok også meget med 3 dags blødning. Men når du har menses så det også der du bedst kan holde tiden ud i forhold til tiden efter ægløsning ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4

I Går købte jeg den første pakke graviditetstest, og faldt i og tog den igår morges. Og self total blankt. Så fik jeg min første skuffelse. Plus det gør det ikke bedre at jeg synes der sker vildt meget i mit underliv så symptomer raser i mig. Skrækkeligt hvis kroppen kan fake så meget.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

I Går købte jeg den første pakke graviditetstest, og faldt i og tog den igår morges. Og self total blankt. Så fik jeg min første skuffelse. Plus det gør det ikke bedre at jeg synes der sker vildt meget i mit underliv så symptomer raser i mig. Skrækkeligt hvis kroppen kan fake så meget.

Hvor langt er du henne hvis du er gravid?

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Jeg hopper også med igen, jeg er på 5. cyklus og har haft 2 biokemiske aborter tidligt i forsøg på baby nr 3.. 

Jeg er 3+0 i dag og håber jeg kan beholde den lille denne gang, har igen en masse tegn på graviditet igen med murren, jag, ømme b. og kvalme, så

Held og lykke til jer andre og især dem der har forsøgt længe

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Hvor langt er du henne hvis du er gravid?

Det ved jeg faktisk ikke 100% selvom jeg har en app at gå efter. Fordi søndag d.26 september havde jeg lidt gennemsigtig udflåd som kunne trækkes mellem fingrene også tænkte jeg stræks at så har jeg nok ægløsning. Og havde på fornemmelse af torsdag d. 30 september at nu er det slut med ægløsning selvom min app sagde at det var ægløsnings dag så hvis jeg er gravid så er jeg alt mellem 2+5 og 3+2 idag. Og fordi jeg tænkte hvis ægløsning lå søndag d.26 septemer så må jeg være 3+1 igår også derfor tog jeg en test.  Det pisse træls jeg ikke ved præcis hvornår jeg har haft ægløsning. Fordi nu tester man bare i blinde.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det ved jeg faktisk ikke 100% selvom jeg har en app at gå efter. Fordi søndag d.26 september havde jeg lidt gennemsigtig udflåd som kunne trækkes mellem fingrene også tænkte jeg stræks at så har jeg nok ægløsning. Og havde på fornemmelse af torsdag d. 30 september at nu er det slut med ægløsning selvom min app sagde at det var ægløsnings dag så hvis jeg er gravid så er jeg alt mellem 2+5 og 3+2 idag. Og fordi jeg tænkte hvis ægløsning lå søndag d.26 septemer så må jeg være 3+1 igår også derfor tog jeg en test.  Det pisse træls jeg ikke ved præcis hvornår jeg har haft ægløsning. Fordi nu tester man bare i blinde.

Vent nogle dage og prøv igen.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Så er menssmerter begyndt at melde sig 3+1. Sidst kom min mens 3+4, så jeg er virkelig bange for at den er på vej allerede. 
Jeg håber bare at det er implantation men det føles meget som om at mens er lige på trapperne. Øv øv

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Vent nogle dage og prøv igen.

Hvis jeg kan holde mig så venter jeg til torsdag. Hvis ikke så gå jeg nok amok imorgen

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Så er menssmerter begyndt at melde sig 3+1. Sidst kom min mens 3+4, så jeg er virkelig bange for at den er på vej allerede. 
Jeg håber bare at det er implantation men det føles meget som om at mens er lige på trapperne. Øv øv

Intet er afgjort før menses kommer, så hold humøret oppe. Hvornår vil du teste?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.