Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det er også virkelig forvirrende fordi det kan jo være symptomer på begge dele hvilket er så dumt

Haha jeg var ellers fast besluttet på at jeg ville vente, men mine bryster er ømme/har spændinger, så måtte bare teste

Har lyst til at teste igen i morgen tidlig nu - bare for at se om der kommer noget som helst. Så ærligt, så ender jeg nok med at gøre det. Hvis altså ikke mens kommer inden.

Spændende! Opdater mig endelig! 
Jeg bruger babyplan tidlig test, hvad med dig?

Ja mega dumt faktisk at de er så ens ved begge dele 

og ja sådan kan det gå når man ønsker set så meget, så kan man ikke vente.  Men det er da mega god tegn det med spændinger i brysterne. 

og self jeg opdater dig imorgen. Opdater mig også hvis/når du tester imorgen tidlig. 

og jeg har brugt valmed til de 2 andre graviditeter men den her gang bruger jeg tidlig test fra RFSU.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja mega dumt faktisk at de er så ens ved begge dele 

og ja sådan kan det gå når man ønsker set så meget, så kan man ikke vente.  Men det er da mega god tegn det med spændinger i brysterne. 

og self jeg opdater dig imorgen. Opdater mig også hvis/når du tester imorgen tidlig. 

og jeg har brugt valmed til de 2 andre graviditeter men den her gang bruger jeg tidlig test fra RFSU.

Jeg vil vildt mange spændninger i brysterne sidste cyklus - så meget at det gjorde ondt når jeg gik, men det var bare pga mens.

Jeg tester hvis ikke min mens er kommet, men jeg har virkelig ondt, så det undrer mig hvis den ikke kommer. 

Spændende! Jeg glæder mig til at høre hvordan det går. Hvor langt vil du være i morgen?

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg vil vildt mange spændninger i brysterne sidste cyklus - så meget at det gjorde ondt når jeg gik, men det var bare pga mens.

Jeg tester hvis ikke min mens er kommet, men jeg har virkelig ondt, så det undrer mig hvis den ikke kommer. 

Spændende! Jeg glæder mig til at høre hvordan det går. Hvor langt vil du være i morgen?

Når okay. Det er godt nok meget forskelligt for person til person. 
er det imorgen så du vil teste hvis din mens ikke er kommet?

Hvis jeg havde ægløsning D.30 september så vil jeg desværre kun være 3+1 imorgen 

men det min app der siger det, ærligtalt er jeg i tvivl og tvivler på at jeg kunne ha haft ægløsning før end D.30 

men hvis det efter appen som siger 3+1 imorgen så har jeg jo langt til forventet menses så ved ikke må teste imorgen og se.

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Jopige

Når okay. Det er godt nok meget forskelligt for person til person. 
er det imorgen så du vil teste hvis din mens ikke er kommet?

Hvis jeg havde ægløsning D.30 september så vil jeg desværre kun være 3+1 imorgen 

men det min app der siger det, ærligtalt er jeg i tvivl og tvivler på at jeg kunne ha haft ægløsning før end D.30 

men hvis det efter appen som siger 3+1 imorgen så har jeg jo langt til forventet menses så ved ikke må teste imorgen og se.

Ja det er nemlig meget forskelligt! 
Ja jeg er 3+4 i morgen og det var der jeg fik min mens sidste måned. Så jeg prøver med en tidlig igen i morgen og håber. 

Uha 3+1 er da alt for tidligt at teste  Så må du ikke blive skuffet hvis den er negativ. 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja det er nemlig meget forskelligt! 
Ja jeg er 3+4 i morgen og det var der jeg fik min mens sidste måned. Så jeg prøver med en tidlig igen i morgen og håber. 

Uha 3+1 er da alt for tidligt at teste  Så må du ikke blive skuffet hvis den er negativ. 

Nårh okay, jamen så kan du godt teste imorgen tidlig hvis ikke du få det.  Er mega spændt og glæder mig til at høre fra dig imorgen tidlig. 

og ja desværre alt for tidlig men kan ikke lad være.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Nårh okay, jamen så kan du godt teste imorgen tidlig hvis ikke du få det.  Er mega spændt og glæder mig til at høre fra dig imorgen tidlig. 

og ja desværre alt for tidlig men kan ikke lad være.

Endnu en bragende negativ test her til morgen

Så nu vil jeg gerne bare have min mens. 
Fik du testet?

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4

Endnu en bragende negativ test her til morgen

Så nu vil jeg gerne bare have min mens. 
Fik du testet?

Øv øv.  

Og stort fed negativ test hos mig også. Øv hvor jeg skuffet men det min egen skyld af at teste så tidlig. Nu tester jeg først igen på tirsdag. Selvom jeg ikke tror den vil kunne blive positiv, pga jeg nok ikke er gravid. Vil du teste igen mandag hvis din menses ikke er dukket op til den tid?

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Øv øv.  

Og stort fed negativ test hos mig også. Øv hvor jeg skuffet men det min egen skyld af at teste så tidlig. Nu tester jeg først igen på tirsdag. Selvom jeg ikke tror den vil kunne blive positiv, pga jeg nok ikke er gravid. Vil du teste igen mandag hvis din menses ikke er dukket op til den tid?

Det giver god mening at din test er negativ, og den kan jo sagtens nå at blive positiv alligevel. Men god ide at vente til tirsdag.
Jeg tænker at teste igen i morgen tidlig hvis mens ikke er kommet endnu, selvom jeg ved, at jeg ikke er gravid. Jeg tror, at min mens kommer i dag.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det giver god mening at din test er negativ, og den kan jo sagtens nå at blive positiv alligevel. Men god ide at vente til tirsdag.
Jeg tænker at teste igen i morgen tidlig hvis mens ikke er kommet endnu, selvom jeg ved, at jeg ikke er gravid. Jeg tror, at min mens kommer i dag.

Igen self kender du din krop bedst. Men hvis din mens ikke kommer idag. Og du sagde at din mens kom 3+4 sidste gang. Og hvis ikke den kommer idag. Så er der jo stadig håb.  

jeg er død spændt opdater mig gerne imorgen tidlig. 
og selvom jeg har svært ved at vente så er jeg nød til at gemme den sidste test til på tirsdag.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Igen self kender du din krop bedst. Men hvis din mens ikke kommer idag. Og du sagde at din mens kom 3+4 sidste gang. Og hvis ikke den kommer idag. Så er der jo stadig håb.  

jeg er død spændt opdater mig gerne imorgen tidlig. 
og selvom jeg har svært ved at vente så er jeg nød til at gemme den sidste test til på tirsdag.

Jeg er 99% sikker på, at den kommer i dag. Jeg har så ondt, mega spændte bryster og en utilpashed. Præcis som jeg plejer lige inden mens kommer. 

God ide! Hepper på dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.