Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Intet er afgjort før menses kommer, så hold humøret oppe. Hvornår vil du teste?

Hvis min mens mod alt forventning ikke skulle være kommet på lørdag, så tester jeg der. Jeg har babyplan tidlig strimmel test herhjemme og er 3+5 på lørdag. 
Men jeg har ret ondt, så jeg er rimelig sikker på, at den når at komme inden. 

Haha hvad nu hvis du faktisk kun er 2+5/6 stykker i dag. Så er det jo alt for tidligt at teste i morgen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Hvis min mens mod alt forventning ikke skulle være kommet på lørdag, så tester jeg der. Jeg har babyplan tidlig strimmel test herhjemme og er 3+5 på lørdag. 
Men jeg har ret ondt, så jeg er rimelig sikker på, at den når at komme inden. 

Haha hvad nu hvis du faktisk kun er 2+5/6 stykker i dag. Så er det jo alt for tidligt at teste i morgen?

Det også klogt at vente til du er 3+5.

og ja det rigtigt nok. Må se om jeg kan lad være med at teste imorgen.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det også klogt at vente til du er 3+5.

og ja det rigtigt nok. Må se om jeg kan lad være med at teste imorgen.

Jeg har virkelig slemme menssmerter, så jeg tror slet ikke at jeg når til lørdag. 
Men jeg gider ikke spilde tests på at teste når jeg ved at jeg får min mens. 

Men du skal da bare vente! To dage!

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg har virkelig slemme menssmerter, så jeg tror slet ikke at jeg når til lørdag. 
Men jeg gider ikke spilde tests på at teste når jeg ved at jeg får min mens. 

Men du skal da bare vente! To dage!

Årh det er træls, du kender jo din krop. Men ja du må nok vente og se hvad der sker. Giv gerne lyd hvis du få din menses eller hvis du tester. 
mig mener du at jeg skal prøve at teste på torsdag eller mener du fredag? 
men uanset hvad så er mit håb for at jeg er gravid ikke stor. Men hold op hvor man ønsker  det så meget at man gør sku sig selv tosset. Men når jeg tænker nogle gange at det kan være at jeg er gravid, der tror jeg desværre at jeg narre mig selv. For tror ikke en på 32 år kan blive gravid på første huk. Der andre kvinder der kan på første hug. Men tror sku ikke det sker for mig.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Årh det er træls, du kender jo din krop. Men ja du må nok vente og se hvad der sker. Giv gerne lyd hvis du få din menses eller hvis du tester. 
mig mener du at jeg skal prøve at teste på torsdag eller mener du fredag? 
men uanset hvad så er mit håb for at jeg er gravid ikke stor. Men hold op hvor man ønsker  det så meget at man gør sku sig selv tosset. Men når jeg tænker nogle gange at det kan være at jeg er gravid, der tror jeg desværre at jeg narre mig selv. For tror ikke en på 32 år kan blive gravid på første huk. Der andre kvinder der kan på første hug. Men tror sku ikke det sker for mig.

Ja og når jeg plejer at få det sådan her, er mens som regel lige om hjørnet. Jeg har været ude på toilettet og tjekke hver time i dag. Driver nærmest mig selv til vanvid. Men jeg skal nok give lyd hvis der er en ændring. Håber du gør det samme!

Det kan ligeså godt ske for dig som for alle andre. Men ja, test igen torsdag hvis du ikke kan vente endnu længere. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4

Ja og når jeg plejer at få det sådan her, er mens som regel lige om hjørnet. Jeg har været ude på toilettet og tjekke hver time i dag. Driver nærmest mig selv til vanvid. Men jeg skal nok give lyd hvis der er en ændring. Håber du gør det samme!

Det kan ligeså godt ske for dig som for alle andre. Men ja, test igen torsdag hvis du ikke kan vente endnu længere. 

Serøst 1 gang i timen? Jeg føler også nogle gange at jeg driver mig selv til vanvid 

haha vi kvinder kan serøst også gøre det værre for os selv 

Og self det gør jeg i hvert fald. Jeg vil prøve at strække den så længe jeg kan. 
hvad siger du til hvis din menses ikke kommer, skal vi så ikke sige at vi tester begge 2 på lørdag morgen?

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Serøst 1 gang i timen? Jeg føler også nogle gange at jeg driver mig selv til vanvid 

haha vi kvinder kan serøst også gøre det værre for os selv 

Og self det gør jeg i hvert fald. Jeg vil prøve at strække den så længe jeg kan. 
hvad siger du til hvis din menses ikke kommer, skal vi så ikke sige at vi tester begge 2 på lørdag morgen?

Ja det føles hele tiden som om der kommer blod, men indtil videre ingenting og smerter er gået væk igen for nu. Det er meget underligt.

Jo aftale! Så må vi begge lige skrive inden hvis mens kommer. Ellers tester vi lørdag

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Ja det føles hele tiden som om der kommer blod, men indtil videre ingenting og smerter er gået væk igen for nu. Det er meget underligt.

Jo aftale! Så må vi begge lige skrive inden hvis mens kommer. Ellers tester vi lørdag

Årh det er da et godt tegn  

jeps det bare en aftale så. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Mb1992

Love Angel skriver:

okay. Ja det kan være svært at finde ud af præcist hvornår menses første dag når man pletbløder nogle dage først. 

Jeg har læst at første menses dag er blødning af rigtig mwnstrationstype inden kl 12, ellers er det først næste dag

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella

Nå stor fed negativ herfra hvade ellers en god fornemmelse med murren en hel uge nu, og det har jeg normalt aldrig. Så nu venter jeg bare på at mens kommer..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.