Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Tusind tak for jeres svar, jeg ringede til lægen idag og fik dette svar; "test 1 gang i ugen og undgå alkohol, så skal det ene eller det andet nok komme" - jeg er målløs og mistede al lyst til at tale mere med lægen. Jeg skifter læge så snart jeg kommer hjem (skal nævnes at jeg desværre i forvejen ikke føler mig hørt i det lægehus - det her var dråben).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Lambi90 skriver:

Tusind tak for jeres svar, jeg ringede til lægen idag og fik dette svar; "test 1 gang i ugen og undgå alkohol, så skal det ene eller det andet nok komme" - jeg er målløs og mistede al lyst til at tale mere med lægen. Jeg skifter læge så snart jeg kommer hjem (skal nævnes at jeg desværre i forvejen ikke føler mig hørt i det lægehus - det her var dråben).

Det er da en fuldstændig uacceptabel behandling når du er frustreret og nervøs.

Se at få skiftet lægehus i en fart. Læger skal lytte og forstå og altid forsøge at imødekommende patienten. Der hvor jeg er, viser de mig/patienten stor tillid, og hvis jeg er bekymret, så skal det afværges via blodprøver eller andet. 
meget mærkelig opførsel.

Anmeld Citér

7. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sessi skriver:

Det tror jeg du har ret i

ved den ene bio blev jeg undersøgt på privathospital med både prøver og scanninger, fordi jeg tidligere har haft celleforandringer af 2 omgange, og der var intet unormalt, så det gav os en ro - for nu. Vi parkerer projektet lidt og glæder os over vores nye hus og hundehvalp, og tænker at sidste punkt på ønskelisten nok skal komme

Ja tålmodighed er helt klart den vigtigste faktor, så skal det nok lykkes Men rart at du er blevet undersøgt det må alligevel give lidt ro

Jeg har faktisk også været ramt af celleforandringer af flere omgange. Jeg troede faktisk ikke det gjorde en forskel, men nu hvor du nævner det er det nok meget godt at jeg også får nævnt det når jeg engang bliver indkaldt til rådgivningen

Anmeld Citér

7. september 2021

Mortil_2

Charlotte135 skriver:

Hej de damer

Vi køre på cyklus 12 uden held indtil videre - jeg er nået dertil hvor jeg bare har det sådan lidt: "Hvorfor teste tidligt, når jeg alligevel ikke bliver gravid" - Så jeg venter gerne til 4+0. 

Er idag 3+5, og er sindsygt træt for tiden.. Jeg kan nærmest sove hele dagen lang.. virkelig deprimerende. Jeg render også og tisser hver tredje time - nået som jeg aldrig har oplevet før..

Men Igen, ens ønske om graviditet kan bare fucke hele ens krop og tanker op.....

Håber på det bedste for Jer alle!

Spændende med dine symptomer! Det kan også virke den anden vej rundt at man ikke tør tro på reelle symptomer i frygt for at de er opdigtede

Er det på torsdag du skal teste så?

Håber at 12 gang er lykkes gang for dig

Anmeld Citér

7. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Ja tålmodighed er helt klart den vigtigste faktor, så skal det nok lykkes Men rart at du er blevet undersøgt det må alligevel give lidt ro

Jeg har faktisk også været ramt af celleforandringer af flere omgange. Jeg troede faktisk ikke det gjorde en forskel, men nu hvor du nævner det er det nok meget godt at jeg også får nævnt det når jeg engang bliver indkaldt til rådgivningen

Jeg fik forsikret at det ikke havde nogle indflydelse, så det gav ro  Jeg har brugt enormt meget energi på at tænker over det.

Anmeld Citér

7. september 2021

Mortil_2

Sessi skriver:

Jeg fik forsikret at det ikke havde nogle indflydelse, så det gav ro  Jeg har brugt enormt meget energi på at tænker over det.

Åh hvor godt, det er også hvad man har brug for at høre

Anmeld Citér

7. september 2021

Nielsen96

Mortil_en skriver:

Åh hvor godt, det er også hvad man har brug for at høre

Tror løbet er ude..

testet idag dog ikke en tidlig test eller morgen urin.

testet 4 dage før forventet mens

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. september 2021

Morpåudebane

Nielsen96 skriver:

Tror løbet er ude..

testet idag dog ikke en tidlig test eller morgen urin.

testet 4 dage før forventet mens

Eeeej der er MASSER af tid endnu,, du er jo kun 3+3 ,,, prøv igen om 4 dage

Anmeld Citér

7. september 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

Enig. Håbet er ikke ude endnu  

Anmeld Citér

7. september 2021

Nielsen96

Morpåudebane skriver:

Min app siger 3+5 :-)

men håber på det stadig kan ske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.