Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2021

Morpåudebane

Sessi skriver:

Jeg er også ude for denne måned. Mens kom i morges, så det er bare op på hesten igen i næste måned. 

jeg som er i samme båd: hvor længe har i forsøgt ? Vi har forsøgt siden januar. 

Argh! Øv,,, nu må der snart være lidt medvind. Vi har prøvet siden marts, hvilket er meget frustrerende når de to andre er lavet i 1. Forsøg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sessi skriver:

Jeg er også ude for denne måned. Mens kom i morges, så det er bare op på hesten igen i næste måned. 

jeg som er i samme båd: hvor længe har i forsøgt ? Vi har forsøgt siden januar. 

Øv. Ærgerligt at det heller ikke lykkes for dig i denne måned Nu kan jeg ikke huske, er det din første?

Vi har kun forsøgt i 3 måneder. Jeg har dog alligevel besluttet at kontakte fertilitets rådgivningen i næste måned. Der kan man få lave et overordnet tjek uden at man har prøvet i et år... Men forventer at der er lang ventetid 

Anmeld Citér

6. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Øv. Ærgerligt at det heller ikke lykkes for dig i denne måned Nu kan jeg ikke huske, er det din første?

Vi har kun forsøgt i 3 måneder. Jeg har dog alligevel besluttet at kontakte fertilitets rådgivningen i næste måned. Der kan man få lave et overordnet tjek uden at man har prøvet i et år... Men forventer at der er lang ventetid 

Vi har forsøgt siden Januar. Og jeg tænker også at vi beder om hjælp når vi når januar hvis ikke der er bingo inden. 
Mest pga. alderen. Jeg er 33 og min partner er 34. Vi har dog ramt 2 bio’er på de her 8 mdr, så noget må jo virke. 
Jeg tror jeg vil prøve at parkere det hele lidt i næste cyklus og finde ro, og nyde alle andre gode ting vi har.  Jeg synes tit man hører om at det lykkes når man bruger mindst energi på det, så vi har aftalt herhjemme at slappe af med testeriet i næste måned og bare nyde hinanden

Anmeld Citér

6. september 2021

Mom2be2022

hopper lige med igen

Jeg er lige idag blevet insemineret for tredje gang, så nu krydser jeg finger de næste 14 dage  Test dag D. 20/9

Anmeld Citér

6. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sessi skriver:

Vi har forsøgt siden Januar. Og jeg tænker også at vi beder om hjælp når vi når januar hvis ikke der er bingo inden. 
Mest pga. alderen. Jeg er 33 og min partner er 34. Vi har dog ramt 2 bio’er på de her 8 mdr, så noget må jo virke. 
Jeg tror jeg vil prøve at parkere det hele lidt i næste cyklus og finde ro, og nyde alle andre gode ting vi har.  Jeg synes tit man hører om at det lykkes når man bruger mindst energi på det, så vi har aftalt herhjemme at slappe af med testeriet i næste måned og bare nyde hinanden

Det lyder som en vildt god plan! �� Bare at få tankerne hen på noget andet og gøre noget godt. For ja man bruger bare vildt meget energi på det

Jeg er selv 36 og der er jo længe til at vi har prøvet et år. Så for at få lidt ro på tankerne tager vi den samtale på rh og ser hvad tallene viser og hvad de vil råde os til udfra det. Tror godt de kan henvise en til behandling selvom man ikke har prøvet et år hvis nu der er noget der ikke ser helt normalt ud 

Anmeld Citér

6. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Det lyder som en vildt god plan! �� Bare at få tankerne hen på noget andet og gøre noget godt. For ja man bruger bare vildt meget energi på det

Jeg er selv 36 og der er jo længe til at vi har prøvet et år. Så for at få lidt ro på tankerne tager vi den samtale på rh og ser hvad tallene viser og hvad de vil råde os til udfra det. Tror godt de kan henvise en til behandling selvom man ikke har prøvet et år hvis nu der er noget der ikke ser helt normalt ud 

Det tror jeg du har ret i

ved den ene bio blev jeg undersøgt på privathospital med både prøver og scanninger, fordi jeg tidligere har haft celleforandringer af 2 omgange, og der var intet unormalt, så det gav os en ro - for nu. Vi parkerer projektet lidt og glæder os over vores nye hus og hundehvalp, og tænker at sidste punkt på ønskelisten nok skal komme

Anmeld Citér

6. september 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Så frustrerende - normal cyklus på 34-36 dage, idag cd70 og disse to test taget her til eftermiddag

Tog en valmed igår og imorges, som jeg så da jeg kom hjem fra job, begge efter tid havde fået skyggestreger.

Jeg fatter minus, hvornår ville i ringe til lægen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. september 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Så frustrerende - normal cyklus på 34-36 dage, idag cd70 og disse to test taget her til eftermiddag

Tog en valmed igår og imorges, som jeg så da jeg kom hjem fra job, begge efter tid havde fået skyggestreger.

Det er godt nok træls,,, jeg fik af vide af min læge at man bør kontakte dem, hvis man går 4 uger over tid og stadig ikke får mens

Anmeld Citér

6. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Lambi90 skriver:

Jeg havde samme udfordring efter en bio i april. Masser af skygger, på forskellige test. Kontaktede lægen, fik målt hcg og var ikke gravid.
så udskrev de en hormon kur på provera piller og så kom mens efter 10 dage på kuren (efter sidste pille).. og på fuld skrue.

Anmeld Citér

7. september 2021

Charlotte135

Hej de damer

Vi køre på cyklus 12 uden held indtil videre - jeg er nået dertil hvor jeg bare har det sådan lidt: "Hvorfor teste tidligt, når jeg alligevel ikke bliver gravid" - Så jeg venter gerne til 4+0. 

Er idag 3+5, og er sindsygt træt for tiden.. Jeg kan nærmest sove hele dagen lang.. virkelig deprimerende. Jeg render også og tisser hver tredje time - nået som jeg aldrig har oplevet før..

Men Igen, ens ønske om graviditet kan bare fucke hele ens krop og tanker op.....

Håber på det bedste for Jer alle!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.