Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg hopper lige med her. 

Er på CD 43 (normalt ca. 35 dage), og udeblevet mens.

Egentlig havde jeg valgt at avceptere at jeg nok bare er hoppet en cyklus over, da jeg heller ikke har kunnet mærke min ÆL, som jeg plejer. Men idag kunne jeg ikke lade være - og har lavet en svag streg. Jeg var lidt i tvivl om, om der overhovedet var farve i, men efter den er tørret, kan man tydeligt se den stadig.

billede taget efter ca 4 minutter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Skal lige siges, at jeg ikke selv rigtig tror på det. Den burde jo være tydeligere nu, hvis der var noget. Har heller ingen symptomer...

Anmeld Citér

11. august 2021

123321

Profilbillede for 123321
Lambi90 skriver:

Jeg hopper lige med her. 

Er på CD 43 (normalt ca. 35 dage), og udeblevet mens.

Egentlig havde jeg valgt at avceptere at jeg nok bare er hoppet en cyklus over, da jeg heller ikke har kunnet mærke min ÆL, som jeg plejer. Men idag kunne jeg ikke lade være - og har lavet en svag streg. Jeg var lidt i tvivl om, om der overhovedet var farve i, men efter den er tørret, kan man tydeligt se den stadig.

billede taget efter ca 4 minutter.

Jeg kan godt se - måske æl har rykket sig en del og derfor du ikke har fanget den. Test igen om et par dage - krydser fingre for udvikling! 

Anmeld Citér

11. august 2021

MJL88

Charl90 skriver:

Ja da tillykke lyder det til

Min Rema test er negativ �� Så er bange for det var en fusker eller bio..

Anmeld Citér

11. august 2021

Charl90

MJL88 skriver:

Min Rema test er negativ �� Så er bange for det var en fusker eller bio..

Test når du er 4+1 hvis mens udebliver så er man sjældent i tvivl. 

Anmeld Citér

11. august 2021

Tidra22

Jeg vil gerne være med her! Det er vores anden cyklus hvor vi aktivt prøver. Jeg har været af p-piller i 2 år ca., og min cyklus er derfor rimelig stabil med alt der hører til det.  

ÆL falder i disse dage, nok omkring d. 13., og jeg er i gang med at teste 2 x dagligt. Testdag bliver nok 27.8 sådan ca. 

Anmeld Citér

11. august 2021

Tidra22

Udvikling i ÆL tests - det går rette vej!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. august 2021

Charlotte135

Mortil_en skriver:

Hvem er med i en testtråd for august og september?

Vi er i gang med 2. cyklus - tungt bevæbnede med æl teste af både den dyre og billige slags Håber sådan jeg finder den denne måned

Testdag er omkring 9 august, men cyklus er ikke stabil endnu

Hvad med jer ?

Hej piger! Vi er igang med 11 cyklus, og skulle have min menses igår, men har ingenting fået endnu..

Har igennem en uge haft meget stikkende fornemmelse skiftevis side i underlivet, og sindsyge ømme brystvorter. Ligeledes har jeg en del kvalme også… 

Får normalt aldrig symptomer op til menses, og det føles som om jeg kan mærke dråberne komme ud af mig, men der kommer ingenting.. 

Jeg tog en test i aftes, og den var negativ.. Så ved ikke helt hvad jeg skal stole på..

Anmeld Citér

11. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Charlotte135 skriver:

Hej piger! Vi er igang med 11 cyklus, og skulle have min menses igår, men har ingenting fået endnu..

Har igennem en uge haft meget stikkende fornemmelse skiftevis side i underlivet, og sindsyge ømme brystvorter. Ligeledes har jeg en del kvalme også… 

Får normalt aldrig symptomer op til menses, og det føles som om jeg kan mærke dråberne komme ud af mig, men der kommer ingenting.. 

Jeg tog en test i aftes, og den var negativ.. Så ved ikke helt hvad jeg skal stole på..

Jeg ville da sige at det lyder positivt
Prøv med en ny g-test i morgen  

Anmeld Citér

11. august 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Stort tillykke til mange herinde!

Jeg hopper også med på 3. cyklus. Prøver på baby nr 3.

Jeg fangede en bio i 1. forsøg i juni, så håber den er der denne gang

Regelmæssig cyklus ALTID på 28 dage, er aldrig i tvivl om ÆL, jeg får altid direkte symptomer på dagen.

Jeg har testdag d. 20. august, men ved min bio kunne jeg teste positiv 3+0.. Er aldrig sket med de 2 første børn, men symptomer på graviditet er i hvert fald altid tydelige for mig åbenbart

Har samme murrende fornemmelse i underlivet som ved de 2 første og ved min bio i juni..

Jeg håber sådan at den er der denne gang, ligesom alle andre

Glæder mig til at høre hvordan det står til for jer andre som dagene skrider (alt for langsomt) frem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.