Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym2300 skriver:

Har lige taget disse 3+2. Hvad tænker I? Jeg er på vej i sommerhus med nogle venner, hvor der skal drikkes godt igennem, så synes det er lidt svært hvordan jeg skal forholde mig

Jeg kan godt se en streg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2021

Charl90

Anonym2300 skriver:

Har lige taget disse 3+2. Hvad tænker I? Jeg er på vej i sommerhus med nogle venner, hvor der skal drikkes godt igennem, så synes det er lidt svært hvordan jeg skal forholde mig

Ikke drikke. Jeg kan godt ane noget og uanset hvad så skal man opfører sig som om man er gravid når man portioner at blive det man ved det jo først når man er 4+0

Anmeld Citér

9. august 2021

Rbf96

Jeg har testet svagt positiv både i går og i dag. Nu venter jeg bare på forhåbentligt at kunne teste tydeligere positivt i løbet af de næste par dage

Anmeld Citér

9. august 2021

Øbaby

Det her er lige sket for os! Efter 9 måneder, en horribel sædkvalitet og tidlig udredning grundet det, er det næsten ikke til at tro  4+0 i dag! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. august 2021

Charl90

Øbaby skriver:

Det her er lige sket for os! Efter 9 måneder, en horribel sædkvalitet og tidlig udredning grundet det, er det næsten ikke til at tro  4+0 i dag! 

Tillykke

Anmeld Citér

9. august 2021

MJL88

Hej Piger 

Jeg har testdag på lørdag, men tog to test fra Normal i dag. Er kun 3+2, men der er en svag lyserød streg på begge test. Er der nogen af jer, der har erfaring med om man kan stole på testene fra Normal?

Anmeld Citér

10. august 2021

Morpåudebane

Så er der gang i ÆL symptomerne   åhhh hvor jeg håber at August er måneden! 

Anmeld Citér

10. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Så er der gang i ÆL symptomerne   åhhh hvor jeg håber at August er måneden! 

Samme her. Venter bare på hel positiv æl test og krydser for august

Anmeld Citér

10. august 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Samme her. Venter bare på hel positiv æl test og krydser for august

Spændende! Jeg bruger ikke test, men håber kroppen sender de rigtige signaler og er aktiv fra dag 10 og 10 dage frem��

Hvis det ikke lykkes indenfor de næste 3 mdr, så må jeg nok til at prøve de der ÆL teste 

Anmeld Citér

10. august 2021

Charl90

MJL88 skriver:

Hej Piger 

Jeg har testdag på lørdag, men tog to test fra Normal i dag. Er kun 3+2, men der er en svag lyserød streg på begge test. Er der nogen af jer, der har erfaring med om man kan stole på testene fra Normal?

Ja da tillykke lyder det til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.