Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Øv. Jeg har alle tegn på mens nu så jeg tror den kommer om et par dage

I det mindste er det positivt hvis min cyklus bliver lidt kortere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Øv. Jeg har alle tegn på mens nu så jeg tror den kommer om et par dage

I det mindste er det positivt hvis min cyklus bliver lidt kortere 

Øv altså  Jeg er sikker på det lykkes snart

Anmeld Citér

4. august 2021

Mortil_2

Sessi skriver:

Øv altså  Jeg er sikker på det lykkes snart

Tak Kan vidst heller ikke tillade mig at være utålmodig allerede i anden cyklus, men ih hvor man bare håber hver eneste måned 

Anmeld Citér

5. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Tak Kan vidst heller ikke tillade mig at være utålmodig allerede i anden cyklus, men ih hvor man bare håber hver eneste måned 

Jeg kan sagtens forstå dig

jeg tror desværre jeg har danset en bio igen. Testen er i hvert fald svagere idag  jeg forsøger at lade være med at teste indtil 4+0 nu og så må der enten komme mens eller en tydligere test.

Anmeld Citér

5. august 2021

Mortil_2

Sessi skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig

jeg tror desværre jeg har danset en bio igen. Testen er i hvert fald svagere idag  jeg forsøger at lade være med at teste indtil 4+0 nu og så må der enten komme mens eller en tydligere test.

Åh nej Håber bare det skyldes en mindre koncentreret urin. Hvornår er du 4+0?

Anmeld Citér

5. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Åh nej Håber bare det skyldes en mindre koncentreret urin. Hvornår er du 4+0?

Jeg tror det er søndag, men jeg er usikker da min ÆL jo må have rykket sig. Jeg kan kun regne med udefra hvornår jeg må være blevet befrugtet  jeg håber det bedste

Anmeld Citér

5. august 2021

Mortil_2

Sessi skriver:

Jeg tror det er søndag, men jeg er usikker da min ÆL jo må have rykket sig. Jeg kan kun regne med udefra hvornår jeg må være blevet befrugtet  jeg håber det bedste

Åh altså   Krydser fingre for at den stadig er positiv næste gang du tester

Anmeld Citér

5. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Åh altså   Krydser fingre for at den stadig er positiv næste gang du tester

Tak

jeg tør desværre ikke håbe på det. Jeg prøver at slå det ud af hovedet for nu, og tester igen søndag. Hvis ikke den er mere positiv der, så er det nok desværre en fuser igen  Nu håber jeg bare ikke det påvirker min cyklus så meget som sidst, så jeg igen skal hoppe 3 mdr over

Anmeld Citér

5. august 2021

Mortil_2

Sessi skriver:

Tak

jeg tør desværre ikke håbe på det. Jeg prøver at slå det ud af hovedet for nu, og tester igen søndag. Hvis ikke den er mere positiv der, så er det nok desværre en fuser igen  Nu håber jeg bare ikke det påvirker min cyklus så meget som sidst, så jeg igen skal hoppe 3 mdr over

Det forstår jeg godt det er da heller ikke til at holde ud hvis der kommer så meget rod i det. Men tænker stadig der er håb når den stadig er positiv. Hvor længe har i prøvet? 

Anmeld Citér

5. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Mortil_en skriver:

Det forstår jeg godt det er da heller ikke til at holde ud hvis der kommer så meget rod i det. Men tænker stadig der er håb når den stadig er positiv. Hvor længe har i prøvet? 

Den er meget svag idag  vi har forsøgt siden januar . Det skal nok snart blive vores tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.