Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sessi skriver: Den er meget svag idag vi har forsøgt siden januar . Det skal nok snart blive vores tur
Den er meget svag idag vi har forsøgt siden januar . Det skal nok snart blive vores tur
Det gør det! de siger jo at det er normalt indenfor et år. Man er måske bare lidt utålmodig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2+6 i dag
Det er næsten ikke til at se på billedet, men der er en fin streg med farve i så må vi håbe den udvikler sig
Ananas skriver: 2+6 i dag Det er næsten ikke til at se på billedet, men der er en fin streg med farve i så må vi håbe den udvikler sig
Tillykke man kan godt ane stregen på billedet
Jeg har fået mens. Det positive er at jeg skal vaccineres i morgen og at min cyklus er gået fra 35 dage til 29 dage Og at jeg fandt æl denne cyklus
Nu test dato er 4 september
Jeg afventer også mens. Mine test er blevet negative så jeg fangede endnu en bio
Sessi skriver: Jeg afventer også mens. Mine test er blevet negative så jeg fangede endnu en bio
Øv, så havde du ret Håber vi kan følges ind i maj terminsgruppen
Mortil_en skriver: Øv, så havde du ret Håber vi kan følges ind i maj terminsgruppen
Det håber jeg også
Mortil_en skriver: Tillykke man kan godt ane stregen på billedet
Tak jeg krydser for at det også snart bliver din tur
Også begyndende mens her.
Ny testdag omkring den 3/9-21.
Har lige taget disse 3+2. Hvad tænker I? Jeg er på vej i sommerhus med nogle venner, hvor der skal drikkes godt igennem, så synes det er lidt svært hvordan jeg skal forholde mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128