Jeg er fuldstændig enig, kunne være noget jeg havde skrevet. Idag er bl.a facebook jo ikke et medie man må være kritisk på overhovedet.
Jeg vil lige endnu engang understrege, at jeg er IKKE imod vacciner. Mine børn er alle vaccinerede efter alm vaccinationsprogram.
Men fakta er (uanset hvad andre så mener) at der IKKE er forsket i de her vacciner, de ER nødgodkendte, flertallet af folk ER bange pga hvad de hører på TV2 og DR, (og med god grund for sådan som de blæses op hele tiden er det vildt jeg ikke selv er mere påvirket). Jeg FORSTÅR godt folk som er i det som kaldes risiko gruppen er mere bange og tilbøjelige til at få vaccinen.
Men jeg oplever igen og igen at der IKKE er nogen accept ift ikke at synes vacciner er Guds gave til mennesker. Kan også være jeg overfortolker de skriv der er her i debatten og i resten af baby som omhandler covid, men oplever at folk opstår de ikke ser skævt til os som ikke vil have vaccinen, men når man så læser resten af deres skriv, så det netop hvad de gør.
Jeg har lidt givet op (det nok et halvt års tid siden) ift af prøve at give oplysninger som kan give modvægt til TV2 og DR osv. for som skrevet før, så bliver intet andet accepteret som valide kilder. Nu angriber jeg mere med ironi og sarkasme. Det lidt sjovere og man ændre jo alligevel ikke andres holdninger. 
Jeg er enig.
Jeg har mest brugt debatterne til at forstå, hvorfor folk er så vilde med disse vacciner, der stadigt er i fase 3 stadiet - ikke for at ændre folks holdning.
Det er nu også gået op for mig, at de fleste får deres information fra mainstream aviser og medier.
Udgangspunktet for mig vedrørende vaccinerne har altid været skeptisk, idet man her får sprøjtet noget ind i kroppen, der aldrig før er prøvet på mennesker og som man ikke kender langtidsvirkningerne af og hvor der hele tiden dukker nye bivirkninger op se nu bl.a. hjerteflimmer hos unge mænd.
Herudover tager det lang tid før, at oplysninger når mainstream medier – fx skriver du om covid tests og den oplysning har jo været kendt minimum det sidste år, men er endnu ikke i mainstream medier (hvilket jo så gør, at det er dømt fake news – men mon ikke det kommer frem engang med tiden).
Desuden dækker danske standart medier ikke alt. Mange oplysninger er tilgængelige i udenlandske mainstream medier, bl.a. så jeg lige at Dr. Malone var på fox news og Dr. Faucis breve (som jeg ikke har sat mig så meget ind i), synes jeg heller ikke, at kunne finde nogle steder i danske medier. Oplysninger der giver en modpol til vaccine debatten, findes ikke og det synes jeg er skræmmende. Selv hvis oplysningerne var forkerte, ville det være rart at få dem frem i lyset og uddebatteret.
Jeg venter også med vaccinen, til der er opnået længere tids data. Mht. riccikoen for covid-19 kontra vaccinen – så er jeg ved vaccinen sikker på, at jeg får sprøjtet noget ind i kroppen, som jeg ikke kender langtidsvirkningerne af, hvorimod ved covid-19 er det ikke sikkert, at jeg smittes og at det bliver alvorligt og at der kommer langtidsvirkninger. Better safe than sorry