Carina:-) skriver:
Jeg oplever ikke at de ikke vaccinerede er mere aktive i deres skælden ud end vaccinerede .
Jeg hører ønske om sygdom og helst med senfølger ' og måske en lille smule død over dem der aktivt vælger vaccine fra.
Og så skal de dælme ikke komme og forvente hjælp fra sygehuset- for de har selv valgt det har de!
Jeg er blevet kaldt samfundsforrrædder - sølvpapirshat og andre lignende ting mange gange
Jeg et blevet spurgt om jeg er ligeglad med de sårbare- nu er jeg selv en af de sårbare- så nej...
Jeg synes ikke nogen kan peges på som mere eller mindre rummelig i vaccine debatten.
Generelt er vores tolerance, og accept af forskellige holdninger blevet noget mindre under corona.
Folk er lynhurtige til at dømme , og til at lege coronabetjent.
Og det gælder begge lejre ( og hvor er det trist at vi nu skriver/ siger begge lejre ...)
Men der er vi altså nået til på ganske kort tid - at vi gruppere os med dem vi føler er som os selv - og ser skævt til dem der ikke passer ind i vores kasse.
Og jo der bliver kigget skævt , også selv om vi ihærdigt forsøger at overbevise os selv og andre om at vi ikke gør.
Og skynder mig at skrive at jeg self også ser skældsord som får , røde lakajer osv - jeg er bare ikke enig i at de er i flertal i vaccinedebatten.
Alle er lige aktive med deres had og pegen fingre.... f... trist... 
Du har ret, vi skriver meget om begge lejre, men egentlig tror jeg, at der er tre lejre. En med aggressive vaccinemodstandere, en med et aggressivt coronapoliti og så en sidste gruppe, som består af alle os, der nok har en holdning, men ikke peger fingre af andre og egentlig bare vil komme bedst muligt igennem alt det her.
Jeg tror, den sidste gruppe er klart størst, men er også den gruppe, der ikke råber op, så den bemærkes ikke. De to andre grupperinger har nogle folk, der kommunikerer deres holdninger ret kraftigt og derudover en gruppe, der er grove og ekstreme i deres udtalelser. De ekstreme i begge grupper har tilsyneladende et ret stort behov for at vise, at de har ret, og det gøres åbenbart bedst ved at svine andre til og promovere dem selv som sandsigersker. Derudover har de åbenbart virkelig god tid til at sidde på facebook og lignende 
Jeg håber, at der kommer mere ro på den anklagende del af debatten, når der er mere ro på situationen. Jeg har ingen af den type mennesker i min omgangskreds, så jeg ser heldigvis kun fingerpegen af andre online.