Anonym skriver:
…..der ikke vil vaccineres mod Covid 19??
Jeg er slet ikke imod den vaccine eller vacciner generelt. Mine børn har begge fulgt børne vaccinationsprogrammet.
Jeg er bare bange for den her vaccine og de mulige/måske langtids bivirkninger der måske/er ved den. Jeg tør simpelthen ikke at få den. Syntes det er gået lige lovlig hurtig nok med at få den udviklet og lavet.
Og nej! Jeg har intet imod andre der får den. Syntes derimod, at der er skæve øjne til mig/os der ikke ønsker den, og det er som om, at der er forventninger til at ALLE på den her jord får den.
Hvad mener I? Jeg hører også gerne fra jer der ikke ønsker den…hvis der altså er nogen overhovedet 
Tror ikke du er alene, men jeg tror der er en gruppe der råber rigtigt højt om the great reset, 5G, pædofilring mm. Som desværre gør debatten om vaccine, cororna tiltag osv meget svær at holde på et fornuftigt, konstruktivt og saglig niveau.
Jeg har fået første stik, der er tænkt mange tanker om det - og havde jeg bestemt er jeg ikke sikker på, at min datter på 18 havde fået det, og absolut ikke nået en beslutning om min søn på 13.
Jeg kigger ikke skævt til de som fravælger, og jeg vil aldrig spørge til folks vaccinations status. Vil forvente, at de vaccineret eller ej lader sig teste, hvis de har været i nærkontakt, og så ikke mere.
Men jeg kan ikke lade være med at ryste på hovedet, at de som mener, at vi alle er døde om 6 måneder, eller er kontrolleret via 5G masterne eller hvad der nu er af sjove ideer.
Men ved også mange fravælger vaccinen af helt andre årsager, og det respekterer jeg. Og håber det også respekteres, at andre tilvælger, og at vi kan nyde at vi bor i et samfund, hvor der er valgfriheden og gratis vaccination til de der vil.