Anonym skriver:
…..der ikke vil vaccineres mod Covid 19??
Jeg er slet ikke imod den vaccine eller vacciner generelt. Mine børn har begge fulgt børne vaccinationsprogrammet.
Jeg er bare bange for den her vaccine og de mulige/måske langtids bivirkninger der måske/er ved den. Jeg tør simpelthen ikke at få den. Syntes det er gået lige lovlig hurtig nok med at få den udviklet og lavet.
Og nej! Jeg har intet imod andre der får den. Syntes derimod, at der er skæve øjne til mig/os der ikke ønsker den, og det er som om, at der er forventninger til at ALLE på den her jord får den.
Hvad mener I? Jeg hører også gerne fra jer der ikke ønsker den…hvis der altså er nogen overhovedet 
Du er helt sikkert ikke alene. Jeg har set flere skrive herinde, at de ikke ville have den. Det blev på et tidspunkt oplyst, at 95% af dem, der var tilbudt vaccinen, havde sagt ja, men det var efter grupperne med de mest sårbare var vaccineret, så mon ikke tallet falder, men det ser ud til, at ikke-vaccinerede er noget i undertal, men du er dog ikke alene 
Jeg er vaccineret for noget tid siden med en Johnson, men jeg har intet imod det, hvis andre fravælger vaccinerne. Det bør være et personligt valg, som der ikke skal peges fingre af. Nu er mine børn kun 6 og 9, så får ikke tilbudt vaccine, men skulle de blive tilbudt ville det blive et nej herfra. Jeg er ikke 100% overbevist om vaccinerne, men har været villig til at tage risikoen for mig selv for at få mit liv tilbage, og det er fantastisk at kunne leve uden at skulle planlægge tests hele tiden, men jeg føler dog, at mit valg har været med en (måske ret lille) risiko.
Nogle gange læser jeg kommentarer til nogle af de artikler, der kommer på min facebook om bl.a. corona, og der er en meget voldsom retorik fra personer både fra gruppen for vacciner og dem imod vaccinerne. Det ser ud til, at der er et fåtal af den danske befolkning, der åbenbart er blevet smittet af en sygdom under coronaen, der tilsyneladende giver sig udtryk i, at de smittede får et grimt sprog og et behov for at svine andre til og have en klar mening om, hvordan andre skal leve deres liv, ellers er de får, dumme, idioter og det, der er langt værre.