Jeg synes rent ud sagt at det er tarveligt at hænge mig ud på den måde!!!!
Jeg har fået 2 aborter, og jeg brugte ikke aborterne som prævention. Jeg havde problemer med mine p-piller og kunne simpelthen ikke tage dem, og jeg prøvede mange forskellige slags, så ja, der har været en smutter derimellem. Men jeg har ikke som i beskriver det, sagt "kom nu skal vi have sex uden beskyttelse"!!!
Min kæreste og jeg vil begge gerne have børn, men vi føler os ikke parate endnu, derfor valgte vi abort. Ingen af os har uddannelse endnu, og økonomien er heller ikke til et barn lige pt. Vi bor sammen i en 2-værelses lejlighed og har ikke råd til at flytte hvis der skulle være en lille ny på vej.
Men ang. modenhed osv. så føler jeg mig ganske parat til at få en lille baby. Det er min største drøm, og det har været så hårdt for mig at skulle igennem 2 aborter!!! Det har taget så hårdt på mig psykisk at jeg var fuldstændig ødelagt! Så kom ikke og nedgør mig på den måde, LOUISE LARSEN!!!! Det gør så ondt indeni fordi det stadig nager mig!!!!
TÆNK DIG OM FØR DU TALER!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, jeg er nu gravid igen.... Og ja, jeg overvejer min 3. abort, MEN!!!!!!! Louise, jeg skrev tydeligt i mit indlæg at jeg ikke kunne klare det psykisk at få en abort til, og HVIS vi får dette barn vil det være et ØNSKEBARN!!!
Jeg synes ærlig talt at du er så tarvelig at hænge mig ud på den måde, du aner jo overhovedet ikke hvordan det hele er!!! Så jeg synes ikke at du har ret til at udtale dig på den måde!!!!! 
Anmeld