Må ud med det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Og det er det jeg vil få dig til at se og forstå. Læs dit eget indlæg igen. Der er ingen og mener ingen der er omsorg og kærlig som kan finde på sådan noget. Når sådan noget sker så skal du ikke tænkte, hvor blivet den omsorgsfulde af, du skal tænkte at DU TROEDE AT HAN VÆRE OMSORGSFULD. Søde søde du med din tidligere forhold med vold. Så er det vigtigt at du tænker dig om og ikke ender samme vold igen. Men godt du søger psykolog så håber jeg hun kan få dig til at se det jeg gerne vil ha du ser, så du ikke få ødelagt dit liv mere end det her. Alt held og Lykke, og hvor jeg snart håber for dig at du kan hurtigst muligt kommer ud af det forhold. For synes det kun kan gå for langsomt

Jeg har ikke så meget lyst til at debattere. Det bliver hurtigt misforstået

jeg håber også psykologen kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2021

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvor er det godt at læse, at du har rakt ud til en psykolog.

Jeg håber, det er  et skridt i den rigtige retning i dit liv

Husk også at hvis der kommer nogen form for optakt til endnu en episode, at der er stor risiko for at det bliver et mønster.
Øjne og ører åbne og pas på dig selv

Det skal jeg nok

han har så også selv sagt at hvis han nogensinde behandler mig sådan igen så forlader han mig. Så vi er helt enige om det var uacceptabelt og en gang til betyder enden på vores forhold. 

Anmeld Citér

10. maj 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Love Angel skriver:

Og det er det jeg vil få dig til at se og forstå. Læs dit eget indlæg igen. Der er ingen og mener ingen der er omsorg og kærlig som kan finde på sådan noget. Når sådan noget sker så skal du ikke tænkte, hvor blivet den omsorgsfulde af, du skal tænkte at DU TROEDE AT HAN VÆRE OMSORGSFULD. Søde søde du med din tidligere forhold med vold. Så er det vigtigt at du tænker dig om og ikke ender samme vold igen. Men godt du søger psykolog så håber jeg hun kan få dig til at se det jeg gerne vil ha du ser, så du ikke få ødelagt dit liv mere end det her. Alt held og Lykke, og hvor jeg snart håber for dig at du kan hurtigst muligt kommer ud af det forhold. For synes det kun kan gå for langsomt

Betydningen er præcis den samme. Han kan da sagtens være kærlig og omsorgsfuld langt størstedelen af tiden og indimellem vise en ukærlig, voldelig side af sig selv. Det er jo præcis dét, der kan være så opslidende og svært ved at leve med et menneske med “en mørk side” - at den meget sjældent viser sig nonstop. Hvis den gjorde dét, ville det være langt enklere at træffe valget om at forlade vedkommende. 

Anmeld Citér

10. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

du er i et usundt forhold. Håber du en dag indser det før det er for sent.

Anmeld Citér

10. maj 2021

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Betydningen er præcis den samme. Han kan da sagtens være kærlig og omsorgsfuld langt størstedelen af tiden og indimellem vise en ukærlig, voldelig side af sig selv. Det er jo præcis dét, der kan være så opslidende og svært ved at leve med et menneske med “en mørk side” - at den meget sjældent viser sig nonstop. Hvis den gjorde dét, ville det være langt enklere at træffe valget om at forlade vedkommende. 

men alt har en start og der er første gang til alting. En første gang kan blive til andet og tredje og  tiende gang. Og nogle gange kan blive til hver dag osv. og jo mere han nedbryder hende jo oftere kommer det til at ske. Og fra første gang han har gjort som han har gjort der, ser han desværre  hvordan tog hun det, og hun reagere desværre mega svagt. Ergo gå det kun ned af bakke nu og det bliver udelukkende kun værre.

Anmeld Citér

10. maj 2021

Anonym

Anonym skriver:

men alt har en start og der er første gang til alting. En første gang kan blive til andet og tredje og  tiende gang. Og nogle gange kan blive til hver dag osv. og jo mere han nedbryder hende jo oftere kommer det til at ske. Og fra første gang han har gjort som han har gjort der, ser han desværre  hvordan tog hun det, og hun reagere desværre mega svagt. Ergo gå det kun ned af bakke nu og det bliver udelukkende kun værre.

Kunne ikk være mere enig. 
havde en kæreste på et tidspunkt. Sød, dejlig, omsorgsfuld. Intet at sætte på ham. En dag under et skænderi (som der er i de fleste forhold) slog han en knytnæve ind i dørkarmen. Jeg smed ham ud på stedet. Skal ikk have den slags vold i mit hjem. Var kun et spørgsmål om tid før den knytnæve ville ramme mig. Også selvom han aldrig har slået på en kvinde før. 

Anmeld Citér

10. maj 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er slet ikke det, jeg anfægter. 

Anmeld Citér

10. maj 2021

LSS

Anonym skriver:

Jeg har serøst mine egne grund (god grund) til at jeg skriver det her men. 

men undskyld mig, HVOR KAN DU SE OMSORG I HAM HENNE?? At du skal på knæ som næsten en slags slave, er det det du kalder om at være omsorgsfuld? Det kan jeg ikke sætte mig ind i at det tror du at det er din fejl og oven i købet undskylder. 
Du gå mod den forkerte vej, til sidst har han nedbrudt dig og vil føle dig som ingenting og intet værd. Og uanset hvor mange år du prøver på at komme ovenpå efter du skrider fra ham, så vil du aldrig blive den samme som før. Og det er kun hvis du er så heldig at du tør skride fra ham, med mindre desværre at du lever resten af dit liv i frygt og tæsk. Ligenu har du stadig lidt og jeg mener virkelig meget lidt af dit selvværd, selvtillid og selv respekt at du tænker, er det ok eller er det ikke ok det han har gjort. Brug din smule du har tilbage til at skride fra ham nu. Da det her ender ikke godt for dig hvis du bliver der. Sådan må og skal en kvinde ikke behandles.

Enig. Jeg håber Ts er ærlig overfor psykologen. Og at psykologen underretter kommunen om de forhold hun lever i med sine børn. Det er svært at slippe tanken om HVAD og ikke mindst HVORNÅR han gør noget der er endnu værre mod hende (som hun selv frygter) og evt børnene. 

Anmeld Citér

10. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Kunne ikk være mere enig. 
havde en kæreste på et tidspunkt. Sød, dejlig, omsorgsfuld. Intet at sætte på ham. En dag under et skænderi (som der er i de fleste forhold) slog han en knytnæve ind i dørkarmen. Jeg smed ham ud på stedet. Skal ikk have den slags vold i mit hjem. Var kun et spørgsmål om tid før den knytnæve ville ramme mig. Også selvom han aldrig har slået på en kvinde før. 

Argh det er jeg ikke enig i.. Jeg har dælme tit slået hånden eller foden ind i noget af arrigskab og frustration, men jeg har aldrig og vil aldrig lægge hånd på et menneske! 

Bare fordi man i et øjeblik kan blive mega sur, så er det altså ikke ensbetydende med, at man vil ty til vold..

Anmeld Citér

10. maj 2021

Anonym trådstarter

Kan man egentlig blokerer brugere herinde? Så de ikke kan svarer i ens tråde? 

selvfølgelig er jeg ærlig overfor psykologen, hvad skulle jeg få ud af at lyve om min ex og tidligere forhold  ville da være spild af penge, koster alligevel 650 kr i timen. Min kæreste betaler i øvrigt 500 af disse, hver gang. Han skal ikke med og jeg har selv fundet psykologen. 

mine børn har det rigtig fint, den episode var de ikke vidne til, de har ikke hørt den. 

jeg er ikke bange for min kæreste nu. Som han sagde: jeg gik så langt over grænsen, hvis jeg bare går halvt så langt en anden gang, så skal vi ikke være sammen. Oversætter til dansk, så det er ikke 100% ordret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.