Må ud med det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er enig i, at det er hendes eget valg. Det er bare ikke hendes eget liv, det kun vil gå udover næste gang tingene eskalerer. Det vil også ramme børnene. 

Hvor ved du fra at det vil eskalere og at det vil gå udover mine børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2021

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

Jeg er enig i, at det er hendes eget valg. Det er bare ikke hendes eget liv, det kun vil gå udover næste gang tingene eskalerer. Det vil også ramme børnene. 

Du er måske synsk? 

Kvinden er klar over at hun ikke vil lade det ske en anden gang. Hvorfor blive ved med at krave i det? Jeg er 100% sikker på, at du ikke elsker hendes børn højere en TS selv! Hun ved hvad der er godt for dem. 

Anmeld Citér

11. maj 2021

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Du er måske synsk? 

Kvinden er klar over at hun ikke vil lade det ske en anden gang. Hvorfor blive ved med at krave i det? Jeg er 100% sikker på, at du ikke elsker hendes børn højere en TS selv! Hun ved hvad der er godt for dem. 

Tusind tak. 

lige præcis, jeg skrev indlægget da jeg var forskrækket og bange. Der er gået flere dage nu. Børnene har det godt, jeg er oven på igen. Starter i psykolog behandling pga min ex. 
kæresten er helt tilbage til normal. 

Jeg tror ikke det kommer til at ske igen, hvis han var så manipulerende og voldsom som han fremstilles ville han næppe betale for psykolog behandling. Så ville han for alt i verdenen vel undgå jeg fortalte andre om det. 

Anmeld Citér

11. maj 2021

lineog4

Anonym skriver:

Han skræmte mig, råbte, var meget agressiv, hamrede hånden ind i døren, tog hidsige skridt hen imod mig. Jeg var rigtig bange. Så det føltes ikke som om der var andre valg i det øjeblik.. 

Tak for svar, jeg tænker med det svar er det super vigtigt, at skal I fortsætte som par så skal du og I arbejde med, at han ikke kan skræmme dig  er du skal stile et hundrede procent på, at han aldrig vil gøre dig noget. 

Min mand er som sagt langt stærkere end mig, men jeg stoler så meget på ham, at han ikke kan skræmme mig. Den dag han kan det, så står vi enten med et kæmpe fælles stykke arbejde for at få skabt balance og tryghed i vores forhold, eller vi har ikke et forhold.

Det er fantastisk du starter til psykolog, men I har også et fælles ansvar og fælles arbejde hen mod, at du aldrig vil gå ned på knæ af frygt, at han aldrig med sin styrke og sin væremåde kan få dig til at frygte og knæle. 

Anmeld Citér

11. maj 2021

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Tak for svar, jeg tænker med det svar er det super vigtigt, at skal I fortsætte som par så skal du og I arbejde med, at han ikke kan skræmme dig  er du skal stile et hundrede procent på, at han aldrig vil gøre dig noget. 

Min mand er som sagt langt stærkere end mig, men jeg stoler så meget på ham, at han ikke kan skræmme mig. Den dag han kan det, så står vi enten med et kæmpe fælles stykke arbejde for at få skabt balance og tryghed i vores forhold, eller vi har ikke et forhold.

Det er fantastisk du starter til psykolog, men I har også et fælles ansvar og fælles arbejde hen mod, at du aldrig vil gå ned på knæ af frygt, at han aldrig med sin styrke og sin væremåde kan få dig til at frygte og knæle. 

Det skal vi helt sikkert, det har du ret i

Anmeld Citér

11. maj 2021

Anonym

Lige et nysgerrigt spørgsmål. Du skriver tidligere, at du oversatte til dansk, så antager din kæreste ikke er fra Danmark. Hvor er han fra? 

Anmeld Citér

11. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lige et nysgerrigt spørgsmål. Du skriver tidligere, at du oversatte til dansk, så antager din kæreste ikke er fra Danmark. Hvor er han fra? 

Han er ikke fra Danmark nej

i forhold til at blive genkendt vil jeg ikke skrive hvilket land han er fra, men det er et ikke muslimsk land i Europa

Anmeld Citér

11. maj 2021

Moderator

Profilbillede for Moderator
LSS skriver:

For ganske få dage siden var du bange, frustreret og fremstod tydeligt rystet i dit opslag. Nu, der er du ikke længere bange og virker glad og tryg

Og super at manden der behandler dig SÅ elendigt og ydmygende, nu betaler 500 kr af regningen (hvor gang) til psykologen. Jøsses. 

Du bedes tænke over det du skriver her i tråden. 

Vi accepterer ikke grov , og unødvendig aggressiv debat. 

Og det her er over grænsen .- hvilket også ses i anmeldelser til os moderatorer. 

Anmeld Citér

11. maj 2021

LSS

Alonebreak skriver:

Slap nu af, ingen grund til at ønske hende en underretning. Hun  er tydeligvis klar over at det var en grænse, men vælger at give forholdet en chance. Gid folk gad at stoppe med at banke TS i hovedet hele tiden, i sidste ende er det altså hendes eget valg!! 

En underretning er ikke nødvendigvis en dårlig ting.

Anmeld Citér

11. maj 2021

LSS

Moderator skriver:

Du bedes tænke over det du skriver her i tråden. 

Vi accepterer ikke grov , og unødvendig aggressiv debat. 

Og det her er over grænsen .- hvilket også ses i anmeldelser til os moderatorer. 

Beklager. Synes nu ikke jeg er decideret grov og da slet ikke aggressiv. Jeg pakker bare ikke ordene ind eller klapper folk på skuldrene for valg og beslutninger der i værste tilfælde kan have alvorlige konsekvenser for hende OG børnene. Men beskeden er læst og forstået og det her er det sidste svar i denne tråd  God aften

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.