Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2021

Anonym2300

Charlotte135 skriver:

Hej de damer  

Jeg er idag 4+0 og har ikke set skyggen af min menses endnu...  Dog testede jeg negativ imorges... Hvilket gør mig mega forvirret i forhold til de symptomer som jeg har (hvilket jeg aldrig har haft).. 

Sindsyge ømme bryster, sådan virkelig - stor tissetrang - hovedpine - ekstremt meget slim/udflåd- og er ekstremt træt for tiden... 

Vi køre på 8 cyklus - Så håber den er der den her gang, er måske bare en af de kvinder der først kan teste positivt sent i en graviditet? 

Øv med negativ test! Jeg håber virkelig får dig

Jeg har selv testet negativ i dag 3+6, men har ingen symptomer, så jeg har givet op for denne cyklus. Synes der er SÅ lang tid til jeg kan teste igen, så kan slet ikke forholde mig til hvordan jeg skal komme igennem den næste måned

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

Charlotte135

Anonym2300 skriver:

Jeg har selv testet negativ i dag 3+6, men har ingen symptomer, så jeg har givet op for denne cyklus. Synes der er SÅ lang tid til jeg kan teste igen, så kan slet ikke forholde mig til hvordan jeg skal komme igennem den næste måned

Jeg holder stadigvæk håbet oppe! Kan jo ske jeg kan teste positivt i weekenden

ØVØV!  I må op på hesten igen! selvom der går rigtig lang tid! Men der er håb forude!

Anmeld Citér

28. april 2021

Lillia

Har egentlig testdag omkring på søndag, men kunne ikke vente  

Nu håber jeg bare alt er som det skal være

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2021

1mere

Lillia skriver:

Tillykke, håber alt er som det skal være og den lille blob bliver siddende.

Jeg skal selv scannes om 14 dg. Og er det spændt på om alt er som det skal være, efter en graviditet udenfor livmoderen  er jeg dog ret skeptisk

Anmeld Citér

28. april 2021

Lillia

1mere skriver:

Tillykke, håber alt er som det skal være og den lille blob bliver siddende.

Jeg skal selv scannes om 14 dg. Og er det spændt på om alt er som det skal være, efter en graviditet udenfor livmoderen  er jeg dog ret skeptisk

Spændende, håber det bedste! Tiden kan ikke gå for hurtigt.

Jeg har selv mærket nogle smerter i højre side af maven (også lidt lidt i midten og til venstre, men mest højre), formentlig bare ligamentsmerter, men tanken har strejfet mig, om den kan sidde udenfor livmoderen. 

Hvordan blev det opdaget ved dig?

Anmeld Citér

29. april 2021

1mere

Lillia skriver:

Spændende, håber det bedste! Tiden kan ikke gå for hurtigt.

Jeg har selv mærket nogle smerter i højre side af maven (også lidt lidt i midten og til venstre, men mest højre), formentlig bare ligamentsmerter, men tanken har strejfet mig, om den kan sidde udenfor livmoderen. 

Hvordan blev det opdaget ved dig?

Begyndte at bløde, og kom så til scanning som viste en tom livmoder, men blodprøverne var for høje, så kom på sygehuset og blev undersøgt, her fandt de graviditeten på min æggestok, den gik i sig selv efter laaaaang tid (en evighed).

Jeg havde ingen smerter overhovedet, men denne gang mærker jeg ømhed, og smerte især når jeg har siddet længe og så pludselig rejser mig, det kan mærkes nederst på maven/I lysken så tror ikke der er grund til bekymring der, tænker mere yes så er det rent faktisk min livmoder der vokser denne gang

Anmeld Citér

1. maj 2021

Charlotte135

Lillia skriver:

Kæmpe stort tillykke med din graviditet! Herhjemme er jeg selv 4+3, uden en strejf af det røde endnu (cyklus på 28), og har ekstremt mange brystspændninger lige for tiden - så burde nok teste igen og se om den er blevet positiv.. Hvad havde I andre gjort?

Anmeld Citér

1. maj 2021

Charlotte135

Anonym2300 skriver:

Har stadigvæk ikke fået min mens, hvilket er meget mærkelig når den altid kommer på dag 28... Er idag 4+3, og har vildt mange brystspændninger.. Burde jeg tage en test mere imorgen?? For at se om den er blevet positiv?

Anmeld Citér

2. maj 2021

Chloe92

Profilbillede for Chloe92

1.IUI-H, vi har prøvet siden marts 2019��

Insemineret i mandags med 2 follikler og 15 mio oprenset. Tester stadig otrivelle ud. 

Test dag 11.maj��❤

Anmeld Citér

2. maj 2021

Mpo1992

Har taget test igår aftes- og til meget . 
meget svag streg.... er bange for at blive glad for tidligt. (Forrige gang gik den til grunde kort tid efter testen var taget) 

jeg kan ikke regne på det, da jeg har meget uregelmæssig menstruation. 

vi har kæmpet et år nu, så åhhhh vil gerne ha den er der nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.