Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2021

1mere

Love Angel skriver:

Jeg forstår godt  dem der gør ekstrem meget ud af det. Fordi det jo så højt et ønske. Men hvis man prøvet at slappe mere af og ha sex når man har lyst så skal det nok ske på et tidspunkt.  
igen tillykke og nød det fuldt ud.

Vi prøvede sidste måned med æl test og fandt også min æl, hyggede ca. Hver anden dag og intet skete, denne gang tog jeg ikke mine æl test og så rammer vi trods minimalt overskud til hygge i soveværelset 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
1mere skriver:

Vi prøvede sidste måned med æl test og fandt også min æl, hyggede ca. Hver anden dag og intet skete, denne gang tog jeg ikke mine æl test og så rammer vi trods minimalt overskud til hygge i soveværelset 

Det jo lige det. Hvis alle tog det afslappet så skal det nok komme af sig selv. Alt det øl teste og har sex hver dag eller hvad man nu finder på. Det kan ende med at stresse kroppen. 

Anmeld Citér

24. april 2021

BabyIgen2022

Jeg forventer mens i morgen, så tog lige min test her til morgen, tænkte én dag fra eller til. Og den er sku positiv, endelig lykkedes det at få en positiv test og jeg er da ikke i tvivl om at den er god nok 

Eiii tillykke.... Her kom pletterne senere på dagen, så løbet er kørt her og vi kører cyklus nr. 7

Anmeld Citér

25. april 2021

1mere

BabyIgen2022 skriver:

Eiii tillykke.... Her kom pletterne senere på dagen, så løbet er kørt her og vi kører cyklus nr. 7

Øv også så håber jeg snart det lykkes for jer, det er hårdt når det bare ikke sker, må 7. Cyklus være jeres

Anmeld Citér

25. april 2021

Anonym K.

Tak for svar  

Jeg krydser fingre for du er gravid indenfor livmoderen

Anmeld Citér

25. april 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hejsa 

Jeg føler med jer, er også ved at blive sindsyg! Jeg er 4+0 i dag men helt negativ test i morges og ingen pletter eller mens. Jeg har haft menstruationssmerter i 2 dage, hvilket jeg normalt kun har når jeg pletter. Nu også lidt kvalme. Argh. Håber jeg snart får mens eller positiv test. Bliver crazy af ikke at have svar. 

Vi har været i gang siden december hvor jeg faktisk var en af de der irriterende typer der blev gravid med det samme. Det endte dog i en MA, så nu er vi på 2. Cyklus efter kemisk abort

Anmeld Citér

26. april 2021

Charlotte135

Sommersol2021 skriver:

Hejsa 

Jeg føler med jer, er også ved at blive sindsyg! Jeg er 4+0 i dag men helt negativ test i morges og ingen pletter eller mens. Jeg har haft menstruationssmerter i 2 dage, hvilket jeg normalt kun har når jeg pletter. Nu også lidt kvalme. Argh. Håber jeg snart får mens eller positiv test. Bliver crazy af ikke at have svar. 

Vi har været i gang siden december hvor jeg faktisk var en af de der irriterende typer der blev gravid med det samme. Det endte dog i en MA, så nu er vi på 2. Cyklus efter kemisk abort

Jeg venter også stadigvæk i spænding på om min menses kommer eller ej  Jeg skal teste på torsdag (4+1) Så må vi håbe! 

Skal lige spørge om noget til Jer der vil svare: Men er begyndt at få utrolig meget slim... altså ligesom hvis jeg nu var liderlig (hvilket jeg slet ikke er lige pt..), der kommer sådan virkeligt meget af gangen - bliver næsten helt gennemblødt i mine trusser..  Andre der har oplevet slim med hensyn til en mulig graviditet? 

Anmeld Citér

26. april 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Øv, min mens kom i dag. Gad vide om det var en bio. Plejer ikke at have menstruationssmerter så mange dage i forvejen (eller kvalme). 

mhh udflåd kan godt være øget ved graviditet, men det synes jeg også det kan op til mens. 

Anmeld Citér

27. april 2021

BabyIgen2022

Sommersol2021 skriver:

Øv, min mens kom i dag. Gad vide om det var en bio. Plejer ikke at have menstruationssmerter så mange dage i forvejen (eller kvalme). 

mhh udflåd kan godt være øget ved graviditet, men det synes jeg også det kan op til mens. 

Pyh det er svært at vide jo... Jeg har erfaret, at min hjerne kan gøre meget. Jeg har også haft bio i december og en del skygger siden og så INTET denne måned, så jeg tror også, at der har været flere bio'er imellem. Har også set meget slim nogle måneder og intet andre... sidste måned gik jeg fuldstændig test-amok fordi jeg fik den karakteristiske lyserøde pletblødning omkring implantationstidspunktet - det har jeg ikke prøvet før...

Anmeld Citér

28. april 2021

Charlotte135

BabyIgen2022 skriver:

Pyh det er svært at vide jo... Jeg har erfaret, at min hjerne kan gøre meget. Jeg har også haft bio i december og en del skygger siden og så INTET denne måned, så jeg tror også, at der har været flere bio'er imellem. Har også set meget slim nogle måneder og intet andre... sidste måned gik jeg fuldstændig test-amok fordi jeg fik den karakteristiske lyserøde pletblødning omkring implantationstidspunktet - det har jeg ikke prøvet før...

Hej de damer  

Jeg er idag 4+0 og har ikke set skyggen af min menses endnu...  Dog testede jeg negativ imorges... Hvilket gør mig mega forvirret i forhold til de symptomer som jeg har (hvilket jeg aldrig har haft).. 

Sindsyge ømme bryster, sådan virkelig - stor tissetrang - hovedpine - ekstremt meget slim/udflåd- og er ekstremt træt for tiden... 

Vi køre på 8 cyklus - Så håber den er der den her gang, er måske bare en af de kvinder der først kan teste positivt sent i en graviditet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.