Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2021

BabyIgen2022

Mortil_en skriver:

Det lyder som en lettelse at der sker noget andet. Det er også godt at få nogle drinks og lidt lækkert med veninderne og fejre at man stadig kan drikke alkohol

Jeg er på cyklus 1 og det kribler allerede i kroppen på mig. Har ikke kunne vente og modtager også æl teste i morgen.
Vil desuden gerne i gang med noget karriereskift evt. en anden uddannelse, men er lidt ambivalent mht. om jeg skal sætte det på pause og håbe at jeg bliver hurtigt gravid eller om jeg bare skal springe ud i det. Jeg er lidt bange for at jeg komme til at sætte alt på stand by og det gør jo altså ikke ventetiden nemmere

Netop... jeg har drukket 2 dage i streg i weekenden - ikke dødsdruk, men det er længe siden, at jeg har haft 2 dage ude på den måde. Dels fordi jeg jo har en lille datter og dels fordi der har været corona. Det er bare lækkert.

Jeg kan virkeligt godt følge dine tanker. Det er lige præcis dem, jeg har gået med... og så tog det bare liiiige lidt længere tid, end jeg havde regnet med. Det pressede mig helt vildt. Men planen var oprindeligt at lade tingene ligge og så vente på en overstået barsel. Den plan blev så til en anden. Jeg kan tage efteruddannelse gennem mit arbejde, og er der ikke to streger inden oktober, så giver det faktisk mening for mig at gå i gang, sådan som min efteruddannelse bliver skruet sammen. Det giver noget ro i maven at jeg "kommer i gang" med noget meningsfuldt, som jeg kan følge op på efter barsel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Så er mens slut og om 2 dage starter “honeymoon” perioden og PB vol. 3.0 - cyklus 4  

Håber inderligt at der er gevinst den her gang, efter den s***e bio! 

masser af babystøv jeres vej

De stinker bare, de bio'er... Velkommen til endnu en måned

Anmeld Citér

9. juni 2021

BabyIgen2022

Yikes... forventer ægløsning på lørdag, men dagens ægløsningstest var bragende positiv (som jeg ville forvente den fredag), så det var da godt vi fik hygget os i går

Anmeld Citér

9. juni 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

De stinker bare, de bio'er... Velkommen til endnu en måned

Enig! 

tak og i lige måde! Krydser fingre for at vi kan præstere 2 streger inden måneds udgang

Anmeld Citér

9. juni 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Enig! 

tak og i lige måde! Krydser fingre for at vi kan præstere 2 streger inden måneds udgang

Ja, nu må det altså være vores tur...

Anmeld Citér

9. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg er i dag på CD 7 (11 dage efter p-pillestop).

Startede i går med at få nogle jag i venstre lyske / æggestokke, samt mens smerter og kvalme. I morges var der lidt lyserødt på papiret men ikke rigtigt blod og var egentligt overbevist om at mens ville komme igen.
I løbet af dagen er jagene taget til og jeg har fået flere hvor jeg er hoppet på kontorstolen i blanding af overraskelse og smerte.
Er der andre der har oplevet de her voldsomme jag efter p-pille stop?

Har bestilt et læs æl teste og regner med at bruge en senere i dag da jeg læste at efter p-pillestop kan æl godt komme så tidligt som 9-10 dage efter

Anmeld Citér

9. juni 2021

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Mortil_en skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld Citér

10. juni 2021

BabyIgen2022

Mortil_en skriver:

Jeg er i dag på CD 7 (11 dage efter p-pillestop).

Startede i går med at få nogle jag i venstre lyske / æggestokke, samt mens smerter og kvalme. I morges var der lidt lyserødt på papiret men ikke rigtigt blod og var egentligt overbevist om at mens ville komme igen.
I løbet af dagen er jagene taget til og jeg har fået flere hvor jeg er hoppet på kontorstolen i blanding af overraskelse og smerte.
Er der andre der har oplevet de her voldsomme jag efter p-pille stop?

Har bestilt et læs æl teste og regner med at bruge en senere i dag da jeg læste at efter p-pillestop kan æl godt komme så tidligt som 9-10 dage efter

Jeg kan faktisk ikke huske det. Stoppede i 2017. Men jeg husker, at det tog et par måneder før min cyklus var stabil. Den første mens var ikke en rigtig mens i hvert fald. Er det din første?

Anmeld Citér

10. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
BabyIgen2022 skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske det. Stoppede i 2017. Men jeg husker, at det tog et par måneder før min cyklus var stabil. Den første mens var ikke en rigtig mens i hvert fald. Er det din første?

Nej det er nr to jeg prøver at få. Husker ikke at jeg har haft så voldsomme smerter æggelederne nogensinde. Nu er det heldigvis stoppet og det var ikke ægløsning. Men meget rart at der sker noget dernede trods alt

Anmeld Citér

10. juni 2021

BabyIgen2022

Mortil_en skriver:

Nej det er nr to jeg prøver at få. Husker ikke at jeg har haft så voldsomme smerter æggelederne nogensinde. Nu er det heldigvis stoppet og det var ikke ægløsning. Men meget rart at der sker noget dernede trods alt

Lægen frarådede at jeg startede på p-piller igen efter fødsel. Det havde din læge ingen problemer med?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.