Mortil_en skriver:
Det lyder som en lettelse at der sker noget andet. Det er også godt at få nogle drinks og lidt lækkert med veninderne og fejre at man stadig kan drikke alkohol 
Jeg er på cyklus 1 og det kribler allerede i kroppen på mig. Har ikke kunne vente og modtager også æl teste i morgen.
Vil desuden gerne i gang med noget karriereskift evt. en anden uddannelse, men er lidt ambivalent mht. om jeg skal sætte det på pause og håbe at jeg bliver hurtigt gravid eller om jeg bare skal springe ud i det. Jeg er lidt bange for at jeg komme til at sætte alt på stand by og det gør jo altså ikke ventetiden nemmere 
Netop... jeg har drukket 2 dage i streg i weekenden - ikke dødsdruk, men det er længe siden, at jeg har haft 2 dage ude på den måde. Dels fordi jeg jo har en lille datter og dels fordi der har været corona. Det er bare lækkert.
Jeg kan virkeligt godt følge dine tanker. Det er lige præcis dem, jeg har gået med... og så tog det bare liiiige lidt længere tid, end jeg havde regnet med. Det pressede mig helt vildt. Men planen var oprindeligt at lade tingene ligge og så vente på en overstået barsel. Den plan blev så til en anden. Jeg kan tage efteruddannelse gennem mit arbejde, og er der ikke to streger inden oktober, så giver det faktisk mening for mig at gå i gang, sådan som min efteruddannelse bliver skruet sammen. Det giver noget ro i maven at jeg "kommer i gang" med noget meningsfuldt, som jeg kan følge op på efter barsel.
Anmeld
Citér