Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2021

M_M

BabyIgen2022 skriver:

Hvad fik jer til at reagere? Udover det halve år selvfølgelig? Har du kunnet mærke eller i bagklogskabens lys kunnet se, at du har en lav ægreserve?

Der har absolut ikke være så meget som det mindste tegn.
Intet.
Fuldstændig stabil cyklus med ægløsning hver eneste måned og alt snorlige efter bogen. Alt har simpelthen set så fint ud. 

Så det har været ren mavefornemmelse.... Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal forklare det, andet end jeg hele tiden har tænkt, at der er noget der er off. 

Mavefornemmelser reagere man jo sjældent på medicinsk, så jeg har været heldig i al uheldet, at jeg har haft nogle mavesmerter, vi stadig ikke ved hvor kommer fra (man mener det er ligamenter), som har gjort at jeg har valgt at blive undersøgt.
Men de har intet med min fertilitet at gøre, de blev bare et skub i ryggen til at få taget mig selv alvorligt, hvis det giver mening

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2021

BabyIgen2022

M_M skriver:

Der har absolut ikke være så meget som det mindste tegn.
Intet.
Fuldstændig stabil cyklus med ægløsning hver eneste måned og alt snorlige efter bogen. Alt har simpelthen set så fint ud. 

Så det har været ren mavefornemmelse.... Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal forklare det, andet end jeg hele tiden har tænkt, at der er noget der er off. 

Mavefornemmelser reagere man jo sjældent på medicinsk, så jeg har været heldig i al uheldet, at jeg har haft nogle mavesmerter, vi stadig ikke ved hvor kommer fra (man mener det er ligamenter), som har gjort at jeg har valgt at blive undersøgt.
Men de har intet med min fertilitet at gøre, de blev bare et skub i ryggen til at få taget mig selv alvorligt, hvis det giver mening

Håber det gik godt med scanningen.

Her har jeg ramt 3+3 i morgen igen. Har forsøgt at teste i dag, men jeg tisser for ofte og det er helt farveløst, så det er der vidst ingen grund til at spilde tests på.

Anmeld Citér

20. juni 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Her har jeg ramt 3+3 i morgen igen. Har forsøgt at teste i dag, men jeg tisser for ofte og det er helt farveløst, så det er der vidst ingen grund til at spilde tests på.

Uhh altså! Krydser ALT hvad jeg kan

hvornår tester du igen 

Anmeld Citér

20. juni 2021

M_M

BabyIgen2022 skriver:

Desværre ikke - 8 follikler i alt. De bekræftede dog ægløsning denne måned.
Så starter op på lang protokol fra næste mens - Hvis den da kommer.
For vi har en chance for at klare den naturligt denne måned

Hvornår tester du igen?
Med så tynd urin er tidlig test vel svært at få en positiv på?
Åhhh den ventetid - Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

20. juni 2021

BabyIgen2022

M_M skriver:

Desværre ikke - 8 follikler i alt. De bekræftede dog ægløsning denne måned.
Så starter op på lang protokol fra næste mens - Hvis den da kommer.
For vi har en chance for at klare den naturligt denne måned

Hvornår tester du igen?
Med så tynd urin er tidlig test vel svært at få en positiv på?
Åhhh den ventetid - Krydser fingre for dig!

Nåh, spændende om det så lykkedes denne måned ������ Jeg har testet her til morgen 3+3. Bragende negativt og nu er der brunt i udflåden. Det plejer at være startskuddet til mens desværre, så jeg stopper med at teste og venter på cyklus 9 ��

Anmeld Citér

21. juni 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Nåh, spændende om det så lykkedes denne måned ������ Jeg har testet her til morgen 3+3. Bragende negativt og nu er der brunt i udflåden. Det plejer at være startskuddet til mens desværre, så jeg stopper med at teste og venter på cyklus 9 ��

Krydser fingre for at den ekstra streg stadig kan nå at komme.  

Anmeld Citér

22. juni 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Krydser fingre for at den ekstra streg stadig kan nå at komme.  

Måske måske... pletter plejer at tage til. Det har de ikke gjort. I dag intet... meeeeen, stadig negative tests Er i tvivl om jeg er psyket min hjerne til at udsætte min mens... time will tell 3+5 i dag.

Anmeld Citér

22. juni 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Måske måske... pletter plejer at tage til. Det har de ikke gjort. I dag intet... meeeeen, stadig negative tests Er i tvivl om jeg er psyket min hjerne til at udsætte min mens... time will tell 3+5 i dag.

Argh for pokker da! Det er da super frusterende! Men ja hjernen kan virkelig psyke kroppen. Jeg har igår og idag haft KÆMPE bryster, sten hårde  og mega ømme… og så kom der råmælk igår aftes da jeg lagde mig i sengen … er 99% sikker på jeg ikke er gravid,, så min krop går virkelig også amok

Anmeld Citér

22. juni 2021

tutti

BabyIgen2022 skriver:

Mit brune udflåd-ish startede ca. 6 dage efter ÆL og jeg testede svagt positiv i går, 9 dage efter ÆL. Så giv det evt et par dage og test igen - man ved jo aldrig!  

Anmeld Citér

23. juni 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Argh for pokker da! Det er da super frusterende! Men ja hjernen kan virkelig psyke kroppen. Jeg har igår og idag haft KÆMPE bryster, sten hårde  og mega ømme… og så kom der råmælk igår aftes da jeg lagde mig i sengen … er 99% sikker på jeg ikke er gravid,, så min krop går virkelig også amok

Ah spændende. Har hørt det med brysterne kan være et godt tegn... og et tegn på menstruation dog... Limbo hos dig også?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.