Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2021

Momster89

Morpåudebane skriver:

Samme her!! Er dog allerede faldet i testfælden BIG TIME

Det har lykkes mig at holde mig fra det... indtil videre

for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2021

ISC

Morpåudebane skriver:

Åhhh lidt lyserødt på papiret og MASSER af mens smerter frygter en bragende negativ test og mens kommer i morgen

Hej igen, hvordan er det gået idag ❤ 

Har også nogle kedelige smerter, der kan forveksles med mens, men stadig en så flot streg �� 

Anmeld Citér

2. juni 2021

Morpåudebane

ISC skriver:

Hej igen, hvordan er det gået idag ❤ 

Har også nogle kedelige smerter, der kan forveksles med mens, men stadig en så flot streg �� 

Ingen streg idag  i hvertfald ikke noget man sådan rigtig kan se. 

så forventer mens torsdag eller fredag. Vi prøver igen i næste cyklus  

krydser fingre for jer andre

Anmeld Citér

2. juni 2021

Enmere20

Jeg har testdag fredag og fik denne i morges. Jeg kan ikke finde ud af om det er en skyggestreg. Stregen er forsvundet nu her og en senere test (dog kun med et par timers mellemrum) viser ingen streg

hvad tænker i?

tester selvf igen i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Enmere20 skriver:

Jeg har testdag fredag og fik denne i morges. Jeg kan ikke finde ud af om det er en skyggestreg. Stregen er forsvundet nu her og en senere test (dog kun med et par timers mellemrum) viser ingen streg

hvad tænker i?

Jeg er ikke ekspert i skyggestreger, men jeg synes altså den ser fint positiv ud

Anmeld Citér

2. juni 2021

Morpåudebane

Enmere20 skriver:

hvad tænker i?

Hvis stregen forsvinder igen, så er den nok desværre negativ  

Anmeld Citér

2. juni 2021

mhg

Jubiii.... Billede 1 er fra i morges og billede 2 fra i går aftes. Jeg er 4 + 2 eller 3 i dag.

Vi har lige holdt en pause fra behandling og så laver vi selv graviditeten! Det synes jeg er helt FANTASTISK! Så skal den bare blive hængende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juni 2021

Sammisumm

mhg skriver:

Jubiii.... Billede 1 er fra i morges og billede 2 fra i går aftes. Jeg er 4 + 2 eller 3 i dag.

Vi har lige holdt en pause fra behandling og så laver vi selv graviditeten! Det synes jeg er helt FANTASTISK! Så skal den bare blive hængende.

Stort tillykke

Anmeld Citér

2. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
mhg skriver:

Stort tillykke Hvor må det være en fantastisk følelse at det lykkedes helt uden om behandlingen

Anmeld Citér

3. juni 2021

Enmere20

Enmere20 skriver:

hvad tænker i?

Update - det var vidst en ret tydelig skyggestreg �� har fået menstruation i dag og de andre test jeg tog viste negativ �� næste gang er det 1 år siden vi startede projektet ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.